Przetargi.pl
Stworzenie Clean-Room w ramach adaptacji pomieszczeń Laboratorium Nanostruktur (NL-4) Instytutu Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk w budynku przy Alei Prymasa Tysiąclecia 98, 01-424 Warszawa

Instytut Wysokich Ciśnień PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 325 010 , fax. 226 324 218
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Wysokich Ciśnień PAN
    ul. Sokołowska
    01-142 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 325 010, fax. 226 324 218
    REGON: 15825134000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unipress.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Naukowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie Clean-Room w ramach adaptacji pomieszczeń Laboratorium Nanostruktur (NL-4) Instytutu Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk w budynku przy Alei Prymasa Tysiąclecia 98, 01-424 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zmian aranżacji pomieszczeń laboratorium Nanostruktur (NL-4) i warsztatu Instytutu Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk w budynku przy Alei Prymasa Tysiąclecia 98 w Warszawie dla podwyższenia klasy czystości infrastruktury Laboratorium w szczególności zlokalizowanie w jego obrębie pomieszczenia „clean-room” o klasie czystości ISO7 i ISO8 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przebudową istniejących instalacji. 1) Zakres prac projektowych - Wykonanie projektu wielobranżowego obejmującego zakresem laboratorium NL-4 i Pomieszczenie warsztatu. (Zakres przedstawiony na załączniku nr 12 do PFU). Zawierającego minimum branżę – Architektoniczną, elektryczną, niskoprądową, wentylacyjną, wodno-kanalizacyjną, Ciepła technologicznego i wody lodowej. Obejmującego dodatkowo: a) Wykonanie projektu architektonicznego pomieszczeń i zaopiniowanie go z rzeczoznawcami ppoż, sanepid i BHP, pod katem braku zmian parametrów użytkowych i technicznych budynku. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy. Dokumentacja co do formy i treści ma spełniać wymagania projektu budowlano-wykonawczego i być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z późniejszymi zmianami. Dokumentacja powinna być przekazane Zamawiającemu w formie papierowej - 4 egzemplarze oraz w formie elektronicznej (w formatach doc. pdf i dwg). 2) Zakres prac budowlanych a) Dostawa i montaż clean room wraz z infrastrukturą i robotami budowlanymi zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ - Specyfikacją Wymagań Użytkownika (URS) b) Dostosowanie istniejącej instalacji wentylacji i automatyki do nowego układu pomieszczenia i lokalizacji urządzeń technologicznych, między innymi poprzez: - Likwidację kanałów będących w kolizji z clean room; - Zachowanie wyciągu z reaktora impulsowego oraz pomieszczenia polerek i magazynu; - Dla Laboratorium NL-4 zachowanie dotychczasowych parametrów powietrza; - Dla pomieszczenia clean room wykonanie oddzielnego układu wentylacji wraz z automatyką; - Wykonanie zasilania nagrzewnicy elektrycznej centrali wentylacyjnej; - Wykonanie zasilania chłodnicy centrali wentylacyjnej wykorzystując instalację technologiczną wody lodowej; - Dla pomieszczenia warsztatu zaprojektowanie dodatkowych wyciągów wraz z kompensacją nawiewu z istniejącego układu N4 po likwidacji nawiewu w pomieszczeniach reaktorów oraz automatyki sterującej. c) Zaprojektowanie nowej instalacji elektrycznej dla pomieszczenia clean room d) Wykonanie niezależnej rozdzielni elektrycznej dla pomieszczenia clean room; e) Wykonanie nowej linii zasilającej z Rozdzielni głównej do nowej rozdzielni clean room; f) Wykonanie linii zasilającej rezerwowej z Rozdzielni SZR – dla zasilania centrali wentylacyjnej i liofilizator; g) Likwidacja istniejących obwodów będących w kolizji z clean room. h) Dostosowanie istniejącej instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych do nowego układu pomieszczenia i lokalizacji urządzeń technologicznych, a dla clean room-u wykonanie nowych instalacji. i) Dostosowanie istniejącej instalacji SAP do nowego układu pomieszczenia i lokalizacji urządzeń technologicznych a dla clean room-u wykonanie nowych instalacji. j) Dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej dla pomieszczenia clean room oraz dostosowanie istniejącej instalacji do nowego układu pomieszczenia i lokalizacji urządzeń technologicznych a dla clean room-u wykonanie nowych instalacji. k) Roboty budowlane, między innymi naprawy tynków posadzek sufitów po wykonanych robotach instalacyjnych. W pracach należy uwzględnić również: - Demontaż witryn szklanych wraz z drzwiami (3 szt.); - Przesunięcie 1 szt. zlewów wraz z podejściami; - Przeniesienie zmywarki wraz z podejściami; - Usunięcie / przeniesienie 3 szt. nawilżaczy wraz z instalacją towarzyszącą; - Przeniesienie oczomyjki i prysznica awaryjnego wraz z podejściami; - Zmiana lokalizacji dygestoriów 2 szt; - Przeniesienie wyspy roboczej wraz z podejściami i instalacjami; Szczegółowe rozmieszczenie wyposażenia aktualnego i po modernizacji pokazane zostało na rysunkach stanowiących załączniki 1, 2, 3 do PFU. Zakres prac budowlanych obejmuje wszystkie zaprojekowane elementy dla pomieszczenia laboratorium NL-4 bez pomieszczenia warsztatu, dla którego należy wykonać jedynie instalację wentylacji wraz z automatyką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych). Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 27 1130 1017 0013 4374 1520 0003 z dopiskiem: Wadium – Numer postępowania: ZP-157/08/2019. 3) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. 4) Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: - w przypadku wadium w formie pieniężnej – uznanie rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – złożenie oryginału dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia). Dokument ten należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach