Przetargi.pl
Studium wykonalności dla zadania pn. Stopień Brzeg Dolny - roboty remontowo-modernizacyjne na stopniu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja rzadowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Studium wykonalności dla zadania pn. Stopień Brzeg Dolny - roboty remontowo-modernizacyjne na stopniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie studium wykonalności dla zadania pn. Stopień Brzeg Dolny - roboty remontowo-modernizacyjne na stopniu, 2. Opracowanie harmonogramu finansowania realizacji zadania Stopień Brzeg Dolny - roboty remontowo-modernizacyjne na stopniu 3. Opracowanie wniosku o dotację środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadania Stopień Brzeg Dolny - roboty remontowo-modernizacyjne na stopniu Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 36 m-cy licząc od daty skutecznego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.850,00 złotych (słownie: cztery tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie o zakresie i rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia ( Studium Wykonalności dot. gospodarki wodnej obejmującej nie mniej niż jeden z wymienionych zakresów: budowle regulacyjne, jazy, śluzy, zbiorniki wodne). 3. Dysponują potencjałem technicznym (z podaniem ich charakterystyk technicznych) niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj Dysponowanie przez Wykonawcę odpowiednimi, w pełni sprawnymi urządzeniami do elektronicznego wykonania opracowania Studium Wykonalności oraz aktualnymi licencjami programów komputerowych do wykonywania opracowań graficznych, obliczeń i opisów tekstowych (min.1 stanowisko do pracy wraz z oprogramowaniem). 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą techniczną, zrzeszoną w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego, posiadającą udokumentowane minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe: - w zakresie projektowania budowli wodnych wraz z konstrukcjami i urządzeniami technologicznymi, ponadto posiadającą uprawnienia budowlane dla projektowania bez ograniczeń o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji techniczno-budowlanej do projektowania budowli hydrotechnicznych (min 1 osoba) w zakresie opracowywania analiz finansowych o specjalności ekonomiczno-finansowej (min 1 osoba). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 25 tys. zł 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadzceń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje) 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień 12. Dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej 14. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 15. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach