Przetargi.pl
STRÓŻOWANIE, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ NIERUCHOMOŚCI, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ PIELĘGNACJA ZIELENI W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W SZCZECINIE PRZY UL. KU SŁOŃCU 23/24, UL. ŁUCZNICZEJ 64, UL. STAROMŁYŃSKIEJ 21/26, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 66/68

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 71-804 Szczecin, ul. Czesława 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 421 63 23 , fax. 91 421 63 20
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
    ul. Czesława 9 9
    71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 421 63 23, fax. 91 421 63 20
    REGON: 32113982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    STRÓŻOWANIE, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ NIERUCHOMOŚCI, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ PIELĘGNACJA ZIELENI W OBRĘBIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH W SZCZECINIE PRZY UL. KU SŁOŃCU 23/24, UL. ŁUCZNICZEJ 64, UL. STAROMŁYŃSKIEJ 21/26, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 66/68
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części obiekt przy ul. Ku Słońcu 23/24, obiekt przy ul. Łuczniczej 64, obiekt przy ul. Staromłyńskiej 21/26, obiekt przy ul. Powstańców Wielkopolskich 66/68, W ramach realizacji każdej z części przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynku: a) sprzątania pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet b) dostarczenia (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie, c) bieżącego czyszczenia wycieraczek wewnętrznych, d) systematycznego zdejmowania pajęczyn ze ścian, sufitów oraz mycia lamp, e) mycia przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, f) sprzątania po robotach konserwacyjnych i awariach, g) prania firan i mycia kwiatów (w razie wystąpienia potrzeby), h) stosowania środków czystości i higieny dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, odpowiadających Polskim Normom i posiadających atest PZH lub równoważny; wykonawca dostosuje środki czystości do rodzaju sprzątanej powierzchni w celu ich nie zniszczenia i na żądanie zamawiającego okaże się stosownym dokumentem potwierdzającym, że stosowany środek posiada właściwe atesty, i) wykonywania czynności związanych z utrzymaniem czystości po godz. 1800 . 2) dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 1100 - 1300 części wspólnych a) usuwania, w razie wystąpienia potrzeby, bieżących zanieczyszczeń powstałych na terenie objętym sprzątaniem porannym, 3) stróżowania: 1) pełnienia obowiązków stróża w godz. 18.00 - 8.00 w dni powszednie oraz całodobowo w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy (jednakowo dla każdej z części przedmiotu zamówienia), 2) zapewnienia możliwości kontaktu z odpowiednimi służbami i zamawiającym, 3) przyjmowania i wydawania kluczy osobom uprawnionym, 4) ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące naprawy i konserwacje, 5) ewidencjonowania osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 6) dokładnej znajomości topografii budynku, 7) dokonywania systematycznego obchodu budynku i terenu przyległego z zadaniem niedopuszczenia do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 13) sprawowania po godzinach pracy, czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, 14) w przypadku prób kradzieży, dewastacji mienia, awarii lub pożaru podejmowanie działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienie Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu zamawiającego i wykonawcy, 15) sprawowania kontroli wynoszonego mienia, 16) prowadzenia zapisów w książce meldunków, 17) wykonywania doraźnych poleceń mieszczących się w obowiązkach stróża wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony zamawiającego, 4) utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni a) odśnieżania, zamiatania i posypywania piaskiem z solą (materiały dostarcza wykonawca) wejścia do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, chodnika na całej długości budynku i parkingu; uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń powinno nastąpić niezwłocznie po ich zaśnieżeniu, oblodzeniu lub zanieczyszczeniu, b) koszenia trawy w okresie wzrostu wraz z grabieniem i wywozem minimum 2 razy w ciągu miesiąca (sprzęt do koszenia oraz wywóz skoszonej trawy po stronie wykonawcy), c) przycinania krzewów, usuwania chwastów, d) usuwania z trawników, chodników, parkingu wszelkich śmieci, liści, gałęzi, pakowanie ich w worki oraz wywóz na własny koszt, e) usuwania trawy i chwastów z pieszych i jezdnych ciągów komunikacyjnych, f) systematycznego czyszczenia wycieraczek znajdujących się przy wejściach do budynku. g) systematycznego zmywania i zamiatania tarasów (jeżeli nieruchomość posiada), podejść do budynku, schodów zewnętrznych itp., h) w razie wystąpienia potrzeby - mycia myjką ciśnieniową zewnętrznych powierzchni utwardzonych. 5) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 6) niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 7) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 8) wykonywania innych poleceń zamawiającego mieszczących się w ramach obowiązków opisanych w niniejszej SIWZ, 9) informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieś wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 10) bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, 11) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niol.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach