Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
- Data zamieszczenia: 2011-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2 2
66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 727 81 47 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą przy ul. Granicznej 2 - budynek główny i budynki przy ul. Granicznej 1,4,8 oraz Pałac Ślubów w budynku przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą, obejmujące: 1) sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni paneli , terakoty, 2) odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin, 3) zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, pomieszczeniach biurowych, 4) usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad, 5) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury, 6) systematyczne ścieranie kurzu z mebli , przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach, 7) mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki, 8) okresowe mycie stolarki okiennej, 9) mycie szklanych ścianek działowych, przeszkleń wewnątrz budynku, 10) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, 11) okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych, 12) codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach. 13) sprzątanie balkonów w bud. głównym Urzędu oraz schodów zewnętrznych i balustrady w Pałacu Ślubów, 14) dostarczanie i uzupełnianie: a) środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych), b) papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników, c) ręczników papierowych - składanych, d) mydła w płynie, e) piasku i soli 15) W okresie jesienno-zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynku głównym Urzędu w czasie godzin pracy, które obejmuje: a) usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, nanoszonego przez interesantów, b) wycieranie wody z posadzek, c) sprzątanie wycieraczek, d) dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 3.351 m 2 Szczegółowy wykaz powierzchni w podziale na poszczególne budynki zawiera załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz ich częstotliwość określa załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-02-02 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2016-01-14 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2015-12-04 - Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-11-27 - Usługi sprzątania budynków oraz prania-ZP 06/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługi sprzątania budynków, autobusów oraz prania-ZP 04/2015
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-11 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług sprzątania w jednostkach oświatowych Powiatu Świebodzińskiego
Dodano: 2015-02-06