Przetargi.pl
Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku.Modernizacja części budynku B

Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8464404 , fax. 0-33 8461349
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
    ul. Księżnej Ogińskiej 2 2
    32-661 Bobrek, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349
    REGON: 00079260400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku.Modernizacja części budynku B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Modernizacja części budynku B. 2. W zakres robót wchodzą: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzek i okładzin wierzchnich posadzek, - przetarcie istniejących tynków, nowe tynki wewnętrzne, oblicowania ścian i malowanie, -dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, - dostawa pierwszego wyposażenia, - roboty w zakresie instalacji c.o., - roboty w zakresie instalacji wod.-kan. - roboty w zakresie instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.04.2010 r. do godziny 10:00, z zastrzeżeniem ust. 9. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w pkt. 7, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek BS w Andrychowie O/ Oświęcim nr rachunku: 17 8123 0000 0012 0203 2000 0110 8. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. 9. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w kasie DPS w Bobrku, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2. 11. Prosi się wykonawców, aby kserokopię złożonego w kasie dokumentu lub polecenia przelewu załączyć do oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 b), c), d), e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13. Wadium w postaci niepieniężnej, pod rygorem nieważności, winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Art. 46 ust.5: Zamawiający wstrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady zwrotu wadium zostały określone w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i ust. 4 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach