Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
REGON: 00125517900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka z drogą krajową Nr 94 w układzie jednojezdniowym w m. Siechnice gm. Święta Katarzyna ( Etap IV zad.5 i 1 ) w ramach zadania wpisanego do WPI pn.Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami - Zadanie nr 1 oraz Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka etap IV zad.3 i 4, Etap III zad. 1 (odcinek od DK 94 Siechnice do DW 455 Łany) wg WPI nowa nazwa zadania inwestycyjnego Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami- Zadanie nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1000.00 zł - dla każdego z zadań
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e)dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dysponują min. 1 pracownikiem ze stosownymi uprawnieniami archeologicznymi ( zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prackonserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150, poz. 1579). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty -wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny wg ZAŁĄCZNIKA NR 3,3A do SIWZ 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie DSDiK, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie -oryginał dowodu wniesienia wadium- 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605),tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia archeologiczne wg ZAŁĄCZNIKA NR 4,4Ado SIWZ. 6. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru archeologicznego podczas budowy drogi ekspresowej S-5 na odcinku Korzeńsko (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław w ramach trzech zadań
Dodano: 2014-04-04 - Wykonanie ratowniczych badań wykopaliskowych na stanowiskach archeologicznych: Jordanów Śląski 7 AZP 85-27/8 i Jordanów Śląski 14 AZP 85-27/15, zlokalizowanych w obszarze inwestycji: przebudowa skrzyżowania dk nr 8 z drogą powiatową nr 2075D wraz z budową sygnalizacji świetlnej w miejscowości Jordanów Śląski
Dodano: 2014-03-20 - Stały nadzór archeologiczny podczas robót ziemnych związane z realizacją zadania Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 od drogi krajowej nr 30 do autostrady A4. CPV 71351914-3
Dodano: 2013-07-05 - Wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych na trasie planowej drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowa Sól - Legnica (węzeł A-4)
Dodano: 2013-03-05 - Wykonanie badań archeologicznych w poszukiwaniu miejsc pochówku ofiar terroru komunistycznego na uroczysku Hubertus
Dodano: 2012-04-25 - Stały nadzór archeologiczny i ratownicze badania archeologiczne metodą wykopaliskową podczas robót ziemnych, związanych z realizacją zadania: Budowa drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice (od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 do drogi krajowej nr 94). Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. CPV 71351914-3
Dodano: 2012-02-22 - Nadzór i wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją 4 inwestycji we Wrocławiu oznaczonych jako Leśnica VI,VII,VIII,IX
Dodano: 2011-10-05 - Pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z przeprowadzeniem ratowniczych badań archeologicznych podczas realizacji inwestycji pn.: ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,, oraz ,,Poprawa jakości ciągu komunikacji pieszo-jezdnej przy ul. 11 Listopada w m. Góra-etap II. Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. 11 Listopada w m. Góra - etap II. Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. 11 Listopada-etap II,,
Dodano: 2011-08-18 - Świadczenie usługi nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji zadania pn.: ,,Odtworzenie zabytkowej studni na skrzyżowaniu ul. Małej i Staromiejskiej w Górze,,, wchodzącego w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,,
Dodano: 2011-06-02 - Stały nadzór archeologiczny i ratownicze badania archeologiczne metodą wykopaliskową podczas robót ziemnych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 297 - ETAP I. CPV 71351914-3
Dodano: 2011-01-13