Przetargi.pl
Stała obsługa - całodobowa w zakresie prac instalacyjno - elektrycznych, konserwacja urządzeń

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-123 Kliniska Wielkie, Pucko 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4312133, 4312124 , fax. 91 4181560
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1 1
    72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4312133, 4312124, fax. 91 4181560
    REGON: 81053915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stała obsługa - całodobowa w zakresie prac instalacyjno - elektrycznych, konserwacja urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: W zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych wchodzą: Bieżące przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej w budynkach na terenie nadleśnictwa tj. ok.25 lokali mieszkalnych, w tym 15 budynków wolnostojących (budynki zajmowane przez pracowników służby leśnej - leśniczówki oraz budynki siedziby nadleśnictwa Wymiana uszkodzonych elementów oświetlenia, Wymiana niesprawnych źródeł światła żarówek, opraw, dławików i kondensatorów, osprzętu. Wymiana uszkodzonych wysięgników, wsporników, tabliczek słupowych i drzwiczek wnękowych latarń, lamp usytuowanych przy budynku Nadleśnictwa Kliniska, Naprawa uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej, fLikwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia, Kontrole stanu technicznego oświetlenia w budynkach na terenie Nadleśnictwa Kliniska, Prowadzenie przeglądów okresowych stanu instalacji w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Kliniska, w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Zamawiający przewiduje ok. 50 Rbg miesięcznie. Materiały niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy do 4 tys.zł, narzędzia i środki transportu Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, z wyjątkiem wszystkich jednostkowych zakupów materiałów powyżej 4.000,00 zł, które będą zakupywane przez Nadleśnictwo Kliniska, po wcześniejszym uzgodnieniu stron i ustaleniu konieczności poniesienia takiego wydatku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.400,00 zł słownie: jeden tysiąc czterysta zł 00/100 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.06.2013 r. włącznie do godz. 08:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty wewnątrz opakowania oferty i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach