Przetargi.pl
Stabilizacja zwierciadła wody w jeziorze Wieckie - próg stabilizujący na Strudze Studzienice w km 0+266, gm. Czersk, pow. Chojnice, woj. pomorskie

Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3432254 do 56 w. 239 , fax. 058 3432617
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych
    ul. Sucha 12 12
    80-531 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3432254 do 56 w. 239, fax. 058 3432617
    REGON: 00008319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zmiuw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stabilizacja zwierciadła wody w jeziorze Wieckie - próg stabilizujący na Strudze Studzienice w km 0+266, gm. Czersk, pow. Chojnice, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane p.n.: Stabilizacja zwierciadła wody w jeziorze Wieckie - próg stabilizujący na Strudze Studzienice w km 0+266, gm. Czersk, pow. Chojnice, woj. pomorskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 17.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 800.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 i art.24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert w postępowaniu; 3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach minimum trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. Wymagane jest przedstawienie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w przypadku gdy roboty były wykonane dla innego Podmiotu niż Zamawiający. 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie Kierownika budowy który powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w wymaganym zakresie (budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych). Posiadane uprawnienia muszą być potwierdzone kopią dokumentu. 8. zaświadczenie że, Kierownik budowy który będzie wykonywał zamówienie, jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 9. polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 800.000,00 zł . 10. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest spełnienie warunku: Zamawiający żąda aby minimalny obrót roczny Wykonawcy wynosił 800.000,00 zł. 11. informacja banku lub SKOK-u w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wykazanie minimalnej zdolności kredytowej lub posiadania środków finansowych w kwocie 500.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmiu.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach