Przetargi.pl
Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Stabilizacja skarpy i odbudowa drogi powiatowej nr 3232D w miejscowości Międzygórze, km 6+200 - 6+480” 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje: 1) wykonanie kanalizacji; 2) roboty drogowe: - roboty ziemne i rozbiórkowe; - wykonanie nawierzchni bitumicznych; - wykonanie chodników z kostki kamiennej; - wykonanie ścieku z kostki kamiennej; - wykonanie trawnika; - wykonanie poboczy gruntowych; - odbudowa istniejących nawierzchni utwardzonych; - montaż barier drogowych; - roboty pozostałe; 3) organizacja ruchu docelowego: - wykonanie oznakowania pionowego; - wykonanie oznakowania poziomego; 4) wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego na czas robót; 5) wykonanie murów oporowych stabilizujących; 6) przebudowa linii SN i nN; 7) przebudowa linii kablowej telekomunikacyjnej; 8) wykonanie oświetlenia ulicznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz szczegółowe warunki wykonania robót określają: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - roboty budowlane (projekt wykonawczy, projekt budowlany, SSTWiOR- droga, SSTWiOR - mur oporowy, przedmiar robót), 2) załącznik nr 2 do SIWZ - usuwanie kolizji z siecią teletechniczną (projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót), 3) załącznik nr 3 do SIWZ - usunięcie kolizji z kablami SN i nN (projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót), 4) załącznik nr 4 do SIWZ - oświetlenie drogowe ( projekt wykonawczy, SSTWiOR, przedmiar robót, charakterystyka oświetlenia) 5) załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: samochodów ciężarowych, koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, pił mechanicznych, młotów pneumatycznych, zagęszczarek, wiertnic, ubijarek, płyt wibracyjnych, itp. 2) osoby wykonujące prace ziemne; 3) usuwające drzewa, krzewy oraz plantujące skarpy nasypów; 4) osoby wykonujące prace elektryczne: demontaż i montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, układanie kabli, pomiary uziemienia itp. 5) wykonujące prace zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp.; 6) osoby wykonujące montaż oznakowania pionowego; 7) osoby wykonujące oznakowanie poziome; 8) osoby wykonujące prace brukarskie; 9) osoby wykonujące prace porządkowe; 10) osoby czyszczące jezdnie 11) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 10 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub po-świadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach