Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 273 19 72-73 , fax. (041) 273 19 74
- Data zamieszczenia: 2016-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
ul. Ostrowiecka 15 15
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 273 19 72-73, fax. (041) 273 19 74
REGON: 29101963700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 0903T Kałków - WIÓRY Zapora - Doły Biskupie w miejsc. Kałków - Godów w kilometrażu 1+580 do 1+680. - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obowiązki Inspektora nadzoru. 1. Wykonawca pełniąc czynności Inspektora Nadzoru będzie działać w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru nie ma upoważnienia do zwolnienia wykonawcy robót z jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może także powierzyć wykonywania robót innym wykonawcom. 2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na realizacją robót : 2.1. udział w przekazaniu terenu budowy 2.2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3. sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP. 2.4. bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem robót 2.5. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych; 2.6. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową, SST dla wszystkich asortymentów robót 2.7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. 2.8. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających. 2.9. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 2.10. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2.11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 2.12. kontrolowanie ilości i terminowości wykonywania robót: a. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, b. uczestniczenie w dokonywaniu odbioru częściowego inwestycji, c. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, d. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji), 2.13. uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich badań jakości, pobieraniu próbek, pomiarów i sprawdzeń (wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych jak i przez Zamawiającego) oraz interpretacja i ocena wyników badań. 2.14. składanie comiesięcznych raportów wraz z dokumentacja fotograficzną o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zleceniodawcę z Wykonawcą, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3. Przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach w trakcie prowadzenia prac budowlanych 4. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego , które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-starachowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0565T Tychów Nowy - Ostrożanka.
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Rozbudowa głównego układu komunikacyjnego dróg powiatowych na terenie miasta Starachowice w nawiązaniu do istniejącej sieci dróg krajowych i wojewódzkich oraz połączeń z Gminami Powiatu
Dodano: 2013-08-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0598 T (15898) Dąbrowa Dolna - Grabków - Bostów na odcinku Grabków - Bostów - etap II.
Dodano: 2013-06-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0608T (15910) Siekierno -Radkowice - Rzepin na odcinku Bronkowice - Rzepin - etap II.
Dodano: 2013-06-19 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji przebudowy dróg powiatowych: nr 0613 T Starachowice - Adamów - Styków - Jabłonna - Dąbrowa - Pawłów oraz nr 0628 T Dąbrowa - Kałków w zakresie poprawy parametrów bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego - etap III
Dodano: 2013-02-18 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 0603T Szerzawy - Chybice - Wieloborowice - Szarotka - etap I.
Dodano: 2013-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji przebudowy dróg powiatowych: nr 0613 T Starachowice - Adamów - Styków -Jabłonna - Dąbrowa-Pawłów oraz nr 0628 T Dąbrowa - Kałków w zakresie poprawy parametrów bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego - etap II
Dodano: 2012-01-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji projektu pn. Przebudowa dróg powiatowych: nr 0613 T Starachowice - Adamów - Styków -Jabłonna - Dąbrowa-Pawłów oraz nr 0628 T Dąbrowa - Kałków w zakresie poprawy parametrów bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego - I etap
Dodano: 2011-01-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji Projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 0608 T (15910) Siekierno - Radkowice - Rzepin na odcinku Bronkowice - Rzepin.
Dodano: 2009-07-21 - Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Sędziszowie- etap I
Dodano: 2009-07-20