Przetargi.pl
Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Karłowicza 48; dz. Północ - remont pomieszczeń

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Środowiskowy Dom Samopomocy przy ul. Karłowicza 48; dz. Północ - remont pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, w tym branży instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej, w pomieszczeniach Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS) przy ul. Karłowicza 48 w Rybniku w dzielnicy Północ. Objęte remontem pomieszczenia to: - 2 pomieszczenia do zajęć rehabilitacyjnych (B/21 i B/22 – usytuowane w segmencie B budynku), - łazienka (pom. B/05 w segmencie B, -2 pomieszczenia położone w segmencie A (A/18 i A/19 ) przejmowane na użytek ŚDS po poprzednim użytkowniku (po Domu Dziecka w Rybniku). Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Planowany zakres remontu obejmuje: 1. Pomieszczenia B/21 i B/22 - połączenie obu pomieszczeń w jedno większe, a w szczególności: rob. budowlane: - zamurowanie (jednych) drzwi z korytarza do pom. B/22, - rozbiórka ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami - po uprzednim demontażu i odłączeniu od sieci zabudowanych na niej przyborów i instalacji (umywalka ,czujki: ruchu i temperatury, gniazdka wtykowe, oprawa oświetl.), - zerwanie i wywóz z utylizacją starej wykładziny PCV – wraz z ułożeniem nowej wykładziny PCV homogenicznej gr. 2mm na wylewce samopoziomującej (kolorystyka wykładziny do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek), - uzupełnienie tynków (po zamurowaniu drzwi i po wyburzeniu ścianki jw.), - odmalowanie ścian i sufitów f. emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek , kolory jasno-pastelowe), roboty inst. sanit. - likwidacja umywalki z podejściami i zaślepienie podejść wod-kan. przy pionie, przeniesienie czujnika temperatury w pomieszczeniu (sterowanie kotłownią c.o.) roboty elektr. - przeniesienie czujek alarmowych, wyłączników, gniazd, itp. osprzętu z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego połączonych pomieszczeń (po zamurowaniu drzwi i po wyburzeniu ścianki jw.). 2. Pomieszczenie B/05 – remont łazienki, [cel podstawowy remontu: poprawa odwodnienia poprzez uzyskanie właściwego spadku (nachylenia posadzki) do kratki łazienki ], a w szczególności: rob. budowlane: - rozbiórka posadzki ceramicznej wraz z podłożem cementowym, - pogłębienie i wyprofilowanie wykopu w podłożu gruntowym, - ułożenie podbetonu (ze spadkami) , izolacji przeciwwilgociowej i termicznej wraz z wylaniem nowej posadzki cementowej (zbrojonej, jako podłoża pod nowa posadzkę ceramiczną), - ułożenie nowej posadzki ceramicznej z płytek gres antypoślizgowych, - skucie starej i ułożenie nowej (wymiana) okładziny ściennej ceramicznej z płytek szkliwionych wraz z wklejeniem lustra wkomponowanego w glazurę (z dopasowaniem do rozmiaru płytek) - kolorystyka płytek podłogowych i glazury ściennej do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek, - malowanie ścian (ponad glazurą) i sufitów f. emulsyjną ; przemalowanie olejne ościeżnicy (stalowej) drzwi; - zabezpieczenie styku nowej posadzki ceram. z wykładziną PCV w korytarzu listwą maskującą aluminiową, (w progu drzwiowym), roboty inst. sanit.: - wymiana wpustu podłogowego (istniej. PCV 8x8cm) na nowy z kratką stalową nierdzewną 15x15cm wraz z przebudową odpływu d=50 i z wymianą poziomu kan. na PCV d=110 (w wykopie wewnątrzobiektowym, całość skorodowanego poziomu żeliwnego w łazience, do włączenia ustępu włącznie ), - zabudowanie nowego zaworu czerpalnego ze złączką na wąż (na ścianie między ustępem a umywalką) z przebudową (uzupełnieniem) podejścia wody, - wymiana przyborów sanit. z armaturą (umywalka , ustęp ze spłuczką, baterie – w tym natryskowa). 3. Pomieszczenia A/18 i A/19 – malowanie nowych pomieszczeń przejmowanych przez ŚDS Roboty malarskie wewnętrzne w dwóch pomieszczeniach segmentu A, zajmowanego dotychczas przez Dom Dziecka, tj. w: dawnej jadalni (A/19) i w przyległym dawnym pokoju mieszkalnym (A/18), a w szczególności: - zeskrobanie i zmycie (usunięcie ) starych powłok malarskich (kolory intensywne , nakładane kilkukrotnie) z przygotowaniem podłoża - w tym z przeszpachlowaniem (wyrównaniem) i zagruntowaniem, - osadzenie w stropie 2 kratek wentylacyjnych z żaluzją (17x17cm), - malowanie ścian i sufitów f. emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek , kolory jasno-pastelowe). W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót płytkarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach