Przetargi.pl
Środki czyszczące oraz przybory do utrzymania czystości; Nr postępowania: ZP/D/MP/8/2013

Politechnika Warszawska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
    Pl. Politechniki 1 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Środki czyszczące oraz przybory do utrzymania czystości; Nr postępowania: ZP/D/MP/8/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących oraz przyborów do utrzymania czystości dla Politechniki Warszawskiej. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na cztery części: Część 1 Podstawowe środki; Część 2 Środki do czyszczenia aktywnie chemicznie; Część 3 Przybory do utrzymania czystości; Część 4 Akcesoria i materiały. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz wykaz produktów i ilości znajdują się w Formularzu cenowym: 3.1. załącznik nr 1a Część I, 3.2. załącznik nr 1b Część II, 3.3. załącznik nr 1c Część III, 3.4. załącznik nr 1d Część IV, do niniejszej SIWZ. Specyfikacja asortymentowa zawiera jednocześnie Formularz cenowy, który po wypełnieniu przez Wykonawców powinien być załączony do oferty. 4. W celu możliwości dokonania wyboru i zachowania zasady uczciwej konkurencji zamawiający wymaga, aby w tabelach wykonawcy wycenili określone artykuły z należytą starannością. 5. Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpić produktami równoważnymi pod warunkiem, iż asortyment ten będzie posiadał takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA! W związku z tym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany dostarczyć do oferty bezpłatne próbki dla każdego oferowanego produktu równoważnego w ilości pozwalającej na dokonanie oceny. Obligatoryjne dostarczenie próbek towarowych dotyczy również też tych pozycji asortymentowych wymienionych w SIWZ dla których Zamawiający nie jest w stanie określić wymogów jakościowych poprzez wskazanie przykładowego asortymentu marki towaru dot. np. wyrobów z papieru. Dostarczone próbki winny być opatrzone czytelnie właściwym numerem przyporządkowania do wykazu asortymentowego załącznika SIWZ oraz obowiązkowo zaopatrzone w metki bądź etykiety towarowe producenta. 5.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 5.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w SIWZ. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia znajdującego się w formularzu cenowym załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 5.3. Zamawiający jest już w posiadaniu urządzeń do których pasują wyłącznie oryginalne wkłady i części wymienne, dotyczy pozycji: 1.4, 2.39, 3.1, 3.6, 3.15, 3.16, 3.17, 3.21, 3.22 oraz wszystkie artykuły wymienione w części IV załącznik 1d formularza cenowego. 5.4. W przypadku zaoferowania innych środków niż określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta, symbolu lub innego określenia oraz parametrów zaproponowanego równoważnego środka czystości. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 5.5. Nazwę producenta i oznaczenie produktu oferowanego w Formularzu cenowym w kolumnie 6 Nazwa produktu, producent, dokładny opis producenta i oznaczenie oferowanego produktu wypełniają wszyscy Wykonawcy bez względu na to czy oferują równoważny przedmiot zamówienia czy też nie. 5.6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych standardów jakościowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony przedmiot zamówienia. 6.1. wszystkie artykuły powinny posiadać atesty higieniczne. 6.2. termin przydatności do użycia poszczególnych środków czystości winien wynosić nie mniej niż 10 m-cy od daty dostawy, dotyczy wszystkich artykułów wymienionych w części II załącznik 1b formularza cenowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży produktów wymienionych w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d formularz cenowy, po cenach w nim określonych. Ceny podane w formularzu cenowym są ostateczne i nie podlegają zmianie przez okres objęty umową. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamówionych towarów. Podane w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, ilości środków czyszczących oraz przyborów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określone będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego, faxem lub listem poleconym. 10. Ilości określone w specyfikacji towaru są ilościami maksymalnymi i Zamawiający zastrzega, sobie prawo realizacji dostaw mniejszych ilościowo, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie niższym niż 80% wartości umowy brutto. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości towarów określonych w niniejszej SIWZ, nie może stanowić podstawy do zgłoszenia roszczeń przez Wykonawcę. 11. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym, o co najmniej tych samych parametrach co określone w formularzu cenowym załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d dołączony do oferty bez wzrostu jego ceny jednostkowej lub w przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości. 12. Gwarancja. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na artykuły będące przedmiotem zamówienia: minimum 12 miesiące gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostarczonej partii towaru. 12.1. wszelkie koszty związane z wymianą wadliwych środków czystości i przyborów do utrzymania czystości w okresie gwarancji poniesie Wykonawca. 12.2. reklamacje powinny być zgłaszane w formie pisemnej a także faksem, e-mailem za potwierdzeniem odbioru. Zgłoszenia telefoniczne zostaną potwierdzone pisemnie. 12.3. Gwarantem jest Wykonawca zamówienia. 12.4. warunki gwarancji udzielane przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od warunków gwarancji udzielonej przez producenta towaru. 13. Zwrot dostarczonych przez Wykonawców próbek odbędzie się po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy. Wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, winni zgłosić się w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej z wnioskiem o zwrot i odbiór złożonych materiałów, próbek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach