"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(24)3880202 , fax. +48(24)3880201
- Data zamieszczenia: 2018-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Kościuszki 52
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. +48(24)3880202, fax. +48(24)3880201
REGON: 100974785 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spólka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚRODKI CZYSTOŚCI I ARTYKUŁY GOSPODARCZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych tj.: środki myjące, odkażające, pielęgnujące, do mycia powierzchni, zabezpieczające i konserwujące do podłóg, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, płyn do mycia szyb, do mycia i pielęgnacji stali nierdzewnej, czyszczenia zlewów, mebli, powierzchni, dezynfekujący proszek do prania, ręczniki papierowe, papier toaletowy, szczotki do szorowania na kij, z rączką do szorowania, do WC, szczotki do zamiatania na kij, kij do szczotki, szczotki do czyszczenia grzejników CO, szczotki zmiotki + szufelki, gąbki z padem, druciaki do szorowania, ścierki chłonne, mopy,stelaże do mopów, kij do stelaża, pady, worki foliowe dla „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 10 172,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy sto siedemdziesiąt dwa złote). Wadia cząstkowe wynoszą odpowiednio: Pakiet nr 1 - 879 PLN Pakiet nr 2 - 919 PLN Pakiet nr 3 - 152 PLN Pakiet nr 4 - 149 PLN Pakiet nr 5 - 35 PLN Pakiet nr 6 - 2099 PLN Pakiet nr 7 - 32 PLN Pakiet nr 8 - 450 PLN Pakiet nr 9 - 84 PLN Pakiet nr 10 - 73 PLN Pakiet nr 11 - 75 PLN Pakiet nr 12 - 299 PLN Pakiet nr 13 - 48 PLN Pakiet nr 14 - 168 PLN Pakiet nr 15 - 4710 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ).3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik Nr 5 do SIWZ 6.Oświadczenie o terminie płatności – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7.Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. 8.Do oceny jakości oferowanych środków czystościowych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości: L.p. Numer Pakietu Numer pozycji Minimalna ilość próbki 1. Pakiet 1 Pozycja 1,2,3,4,5 0,5 L koncentratu z każdej pozycji 2. Pakiet 2 Pozycja 1,2 0,5 L z każdej pozycji 3. Pakiet 3 Pozycja 1,2,3 0,5 L z każdej pozycji 4. Pakiet 4 Pozycja 1,2,3,4,5 0,5 L z każdej pozycji 5. Pakiet 5 Pozycja 1 0,5 kg 6. Pakiet 6 Pozycja 1 3 paczki po 200 szt. 7. Pakiet 7 Pozycja 1 1 szt 8. Pakiet 8 Pozycja 1 2 szt. 9. Pakiet 9 Pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8 1 szt.z każdej pozycji 10. Pakiet 10 Pozycja 1,2 1 szt.z każdej pozycji 11. Pakiet 11 Pozycja 1 1 szt. z każdego koloru 12. Pakiet 12 Pozycja 1 1 szt. 13. Pakiet 13 Pozycja 1,2 1 szt.z każdej pozycji 14. Pakiet 14 Pozycja 1,2,3,4 1 szt.z każdej pozycji 15. Pakiet 15 Pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8,9 5 sztz każdej pozycji 9.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy środków czystości, 47/ZP/2023
Dodano: 2023-12-06 - Sukcesywne dostawy środków czystości, 56/ZP/2023
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2023-09-05 - "Dostawa artykułów czystościowych dla Politechniki Łódzkiej"
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2023-05-12 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2022-08-17 - „Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych, akcesoriów do sprzątania oraz worków foliowych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o. o. w 2022/2023”
Dodano: 2022-07-14 - Dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości, artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu gospodarstwa domowego dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Dodano: 2021-02-03 - Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Dodano: 2020-12-10