Przetargi.pl
SR.272.rb.21.2021.RG Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, gen. Władysława Sikorskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    gen. Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    REGON: 192644808
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SR.272.rb.21.2021.RG Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”. IV. Opis przedmiotu zamówienia1. Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu Nowodworskiego, Gmina Nowy Dwór Gdański jednostka ewidencyjna: 221002_4, Nowy Dwór - M, obręb ewidencyjny: 0002, działka nr 447.2. Stan istniejący obiektu: Budynek Starostwa Powiatowego zlokalizowany jest przy ul gen. Władysława Sikorskiego 23. Budynek został wzniesiony w 1936 roku, odbudowany ze zniszczeń wojennych w latach 1945-1950. Kompleks obiektów Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim składa się z dwóch budynków wzniesionych odrębnie na rzucie litery L połączonych łącznikiem z przejazdem. Część budynku będąca przedmiotem inwestycji wykonana jest z cegły pełnej palonej, ściany zewnętrzne z cegły. Ściany tradycyjne murowane, strop nad piwnicą płaski, żelbetowy na belkach stalowych. Pozostała część pomieszczeń piwnicznych rozciągająca się w kierunku południowym ma konstrukcję nośną poprzeczną opartą na systemie ram żelbetowych i ścian nośnych w zbliżonych rozstawach ze wspornikami w kierunku głównej bryły budynku. Ściany zewnętrzne ceglane, strop nad pomieszczeniami piwnicznymi płaski, żelbetowy, jednokierunkowo zbrojony. Zewnętrzny taras w kształcie klina biegnący nad pomieszczeniami piwnicznymi wzdłuż ściany zachodniej zakończony jest od strony południowej (i od swego węższego końca ) półkolistym aneksem, na który prowadzą z poziomu przyległego terenu w górę schody od strony wschodniej. Samo klinowe zakończenie tarasu posiada zadaszone schody prowadzące od strony południowej z poziomu przyległego terenu w dół do kondygnacji piwnicznej. Prócz kondygnacji piwnicznej budynek posiada parter i piętro oraz użytkowe poddasze.Budynek wraz z łącznikiem przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 (w granicach działki 447) został wpisany do Rejestru Zabytków dawnego województwa elbląskiego pod nr rej. 570/98 decyzją z dnia 23.12.1998 r. Obecnie zabytek wpisany jest pod nr 1686 do rejestru zabytków województwa pomorskiego jako budynek administracyjny. Wszystkie prace należy wykonywać tylko za zgodą Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.3. Etapy realizacji inwestycji.Prace projektowe oraz wykonawcze muszą być oparte o Program funkcjonalno-użytkowy, oraz Ekspertyzę Techniczną Przeciwpożarową, które stanowią załączniki do SWZ.Zakłada się II etapy realizacji zamówienia:Etap I – Zaprojektowanie przebudowy wraz z nadzorem autorskim w etapie przebudowy1. Wykonawca opracuje projekty budowlane w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).2. Wykonawca uzyska wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia, w tym decyzje konserwatora zabytków oraz pozwolenie na budowę.3. W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowych opracowań i ekspertyz, niezbędnych do wykonania zamówienia - Wykonawca uzyska je własnym staraniem i nakładami.4. W ramach realizacji części projektowej przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje:1) Projekt koncepcyjny;2) Projekt budowlany;3) Projekt wykonawczy wielobranżowy;4) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;5) Kosztorys inwestorski;6) Przedmiar robót;7) Mapę do celów projektowych;8) Dokumenty związane z oddaniem obiektu do eksploatacji.5. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji każdego elementu projektowego przed jego skierowaniem do realizacji, w celu ustalenia zgodności z założeniami Programu funkcjonalno-użytkowego.6. Dodatkowo Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót budowlanych:1) Harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy, realizacji inwestycji (z podziałem na prace projektowe i budowlane);2) Projekt zagospodarowania placu budowy;3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan Bioz).7. Z ramienia Zamawiającego formalnej akceptacji będzie dokonywał Inspektor nadzoru inwestorskiego, przy kontrasygnacie Inwestora.8. Podkreślić należy, że ostateczne rozstrzygnięcia co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określać będzie opracowana Dokumentacja projektowa tj.:1) Projekt koncepcyjny,2) Projekt budowlany,3) Projekt wykonawczy wielobranżowy,4) Projekt powykonawczy (jako tzw. „Operat kolaudacyjny”), o zawartości:a. dokumentacja budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót;b. decyzja p pozwoleniu na budowę wraz z załączonym projektem budowlanym;c. dziennik budowy;d. protokoły odbiorów częściowych i końcowych;e. rysunki, szkice i opisy służące realizacji obiektu;f. książki obmiaru;g. dziennik montażu.9. Dokumentacja powinna być wykonana w następującej formie:1) Zatwierdzona „Koncepcja projektowa” wraz z wizualizacją – 2 egzemplarze,2) Projekt budowlany dla wszystkich branż – 6 egzemplarzy;3) Projekt wykonawczy wielobranżowy dla wszystkich branż – 6 egzemplarzy;4) Specyfikacja Techniczna Wykonania o Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze;5) Kosztorys inwestorski (dla każdej branży oddzielnie) – 2 egzemplarze;6) Zbiorcze zestawienie kosztów – 1 egzemplarz;7) Przedmiar robót – 3 egzemplarze;8) Plan Bioz – 3 egzemplarze;9) Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy – 3 egzemplarze.10) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej (formaty WORD, DWG i PDF z tzw. warstwą tekstową) – 2 płyty.10. Przedmiotowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa:1) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r., nr 86, poz. 579),2) Ustawy z 8 lipca 2010 r., o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 484 ze zm.),3) Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 624 ze zm.),4) Rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r., w sprawie warunków geotechnicznych posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 r. poz. 463).11. W terminie do 4 tygodni od zawarcia Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu Projektu koncepcyjnego do jego zatwierdzenia.12. Niewniesienie przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jego przedstawienia, uprawniać będzie Wykonawcę do opracowania na jego podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.13. Zakres zamówienia obejmuje także:1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich stosownych decyzji administracyjnych, ekspertyz, uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania ostatecznej Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz realizacji robót,2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od wszelkich użytkowników sieci infrastrukturalnych technicznych warunków przyłączenia i realizacji robót,3) zapewnienie obsługi geodezyjnej,4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji oraz w okresie zgłaszania wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach