Przetargi.pl
SPZOZŁosice/ZP/7/A/2009

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Słoneczna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 357 32 31 , fax. 083 3572642
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Słoneczna 1 1
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 357 32 31, fax. 083 3572642
    REGON: 00030458500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPZOZŁosice/ZP/7/A/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków do apteki szpitalnej w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do specyfikacji. Dostawa obejmuje pakiety od 1 do 23.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.z 2001 Nr 126 poz.1381 z póź.zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 2. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3. Okres przydatności do użycia przedmiotu umowy nie może być krótszy niż ? określonego dla niego okresu przydatności licząc od dnia dostawy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pakiety, nie dopuszcza jednak składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakiecie. 5. Wykonawcy wyrażą cenę w złotych polskich. 6. Termin płatności - do 30 dni od dnia wystawienia faktury za każdą dostarczoną partię, z tym, że data jej wystawienia nie może być wcześniejsza niż data dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamowień publicznych. 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia- nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadkach określonych w art. 89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty odpowiednio zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 9. Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11. Oświadczenie w trybie art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 12. Formularz oferty oraz formularz wyszczególnienia asortymentowego i ilościowego. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. Do formularza ofertowego należy dołączyć uzupełniony podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz wyszczególnienia asortymentowego i ilościowego, w zależności od pakietu (1-23) na który składana jest oferta. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2001 Nr 126 poz.1381 z póź.zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 14. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby nie wymienioną/wymienione w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym - należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dokument pełnomocnictwa, należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 15. Oferta wraz z dokumentami powinna być spięta lub zszyta oraz posiadać kolejno ponumerowane strony. Strony powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 16. Sposób liczenia ceny: w ofercie należy podać cenę jednostkową oferowanych produktów bez podatku VAT (cena jednostkowa netto, zaoferowana przez Wykonawcę za wskazaną w tabeli jednostkę miary) , wartość bez podatku VAT (cena netto, iloczyn ceny jednostkowej i ilości wskazanej w tabeli jednostki miary), należną kwotę podatku VAT oraz wartość z podatkiem VAT w PLN (cena brutto, suma ceny netto i podatku VAT). Ceny i wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kolumny wartości całego pakietu muszą być podsumowane. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą (koszt zakupu, produkcji, transportu). 17. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlosice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach