Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. M. C. Skłodowskiej 15
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7121206 , fax. 085 7121206 w. 36
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. M. C. Skłodowskiej 15 15
16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie
tel. 085 7121206, fax. 085 7121206 w. 36
REGON: 05058303700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPZOZ/sprzęt j.u./12/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu ogólnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych. Szczegółowy spis asortymentowo -cenowy i wymagane parametry dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i niniejszej SIWZ b) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w stepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. ustawy c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 3.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę sporządzony na podstawie - Załącznika nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Oryginał pełnomocnictwa (lub jego poświadczona przez osoby uprawnione kopia) stwierdzające prawo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 4) 6) Oświadczenie, że wykonawca na dzień składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 7) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych dokumentów na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia , a)będący wyrobem medycznym został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych tj. oznakowanie znakiem CE, deklaracja zgodności , wpis do rejestru wyrobów medycznych , certyfikat jednostki notyfikującej. b) nie będących wyrobem medycznym - karta charakterystyki producenta. c) w przypadku materiałów obłożenia pola operacyjnego i fartuchów chirurgicznych - wymagane jest również oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie normy EN 13795 1,2,3. 8. Z ofertą należy dostarczyć próbki zaoferowanych materiałów wg spisu znajdującego się pod danym pakietem Formularza cenowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych na okres 12 miesięcy dla Szpitala Wojewódzkiego im.dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa akcesoriów do endoskopii. Znak postępowania: DA-ZP-252-12/16
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa końcówek do generatora ForceTriad
Dodano: 2016-03-16 - Przetarg nieograniczony na wyposażenie Pracowni Badań Endoskopowych
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa akcesoriów do endoskopii. Znak postępowania: DA-ZP-252-42/15
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa narzędzi torakoskopowych
Dodano: 2015-07-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego do Kliniki Gastroenterologii i Chorób Wewnętrznych USK w Białymstoku.
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa Bronchofiberoskopu na potrzeby Oddziału Pulmonologicznego, Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa sprzętu do badań endoskopowych i urologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2014-07-15 - Zakup i dostarczenie sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Pulmonologicznego, Urologicznego oraz Neurologicznego z Pododdziałem Udarowym Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2014-06-27