Przetargi.pl
SPZOZ/EKG, Holter/11/09

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. M. C. Skłodowskiej 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7121206 , fax. 085 7121206 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 15 15
    16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 7121206, fax. 085 7121206 w. 36
    REGON: 05058303700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPZOZ/EKG, Holter/11/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Białostockiej 2 aparatów EKG oraz 1 aparatu Holtera ciśnienia krwi zwanych w dalszej części urządzeniami . Oferowane urządzenia powinny odpowiadać parametrom opisanym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345702
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i SIWZ b) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w stepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. ustawy c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia . e) zawiera błędy w obliczaniu ceny f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę sporządzony na podstawie - Załącznika nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Oryginał pełnomocnictwa (lub jego poświadczona przez osoby uprawnione kopia) stwierdzające prawo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 4) 6) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 7) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający prosi o dołączenie do oferty katalogu lub folderów z fotografiami opisującymi parametry oferowanych urządzeń. 8) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia odpowiadają określonym normom (certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty). - Oryginały tego rodzaju dokumentów Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą aparatów. 9) Instrukcja użytkowania w języku polskim oraz dokumenty związane z gwarancją należy dostarczyć wraz z dostawą urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach