Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 75581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 34 88 147 , fax. 94 34 88 103
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. T. Chałubińskiego 7
75581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 34 88 147, fax. 94 34 88 103
REGON: 33000629200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część nr 1 – Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz – 3560 szt.; 2. Część nr 2 – Igły do blokad splotów nerwowych – 350 szt.; 3. Część nr 3 – Rurki intubacyjne – 5100 szt.; 4. Część nr 4 – Okład ciepło / zimno – 450 szt.; 5. Część nr 5 – Prowadnice do rurek intubacyjnych – 520 szt.; 6. Część nr 6 – Rurki intubacyjne wstępnie uformowane – 120 szt.; 7. Część nr 7 – Rurki tracheostomijne – 250 szt.; 8. Część nr 8 – Rurki ustno-gardłowe – 4000 szt.; 9. Część nr 9 – Okularki do fototerapii noworodków – 700 szt.; 10. Część nr 10 – Cewniki do odsysania, zgłębniki – 135200 szt.; 11. Część nr 11 – Zestawy do drenażu klatki piersiowej – 250 szt.; 12. Część nr 12 – Worki do godzinowej zbiórki moczu – 150 szt.; 13. Część nr 13 – Sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych – 11400 szt.; 14. Część nr 14 – Sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych – 800 szt.; 15. Część nr 15 – Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne – 600 szt.; 16. Część nr 16 – Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe – 600 szt.; 17. Część nr 17 – Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych – 1600 szt.; 18. Część nr 18 – Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku – 1800 szt.; 19. Część nr 19 – Aparaty do pompy firmy Braun – 2400 szt.; 20. Część nr 20 – Regulator prędkości przepływu – 3000 szt.; 21. Część nr 21 – Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral – 300 szt.; 22. Część nr 22 – Linie do podgrzewacza Hotline – 200 szt.; 23. Część nr 23 – Zestawy do kaniulacji dużych naczyń – 1100 szt.; 24. Część nr 24 – Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki – 3635 szt.; 25. Część nr 25 – Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE) – 380 szt.; 26. Część nr 26 – Zestawy do pomiaru ciśnienia – 650 szt.; 27. Część nr 27 – Obwody pacjenta do respiratora Trilogy – 100 szt.; 28. Część nr 28 – Obwody do aparatu do znieczulenia – 700 kpl.; 29. Część nr 29 – Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych – 1100 kpl.; 30. Część nr 30 – Elektrody do czasowej stymulacji serca – 120 szt.; 31. Część nr 31 – Przyrządy do żywienia dojelitowego I – 4 630 szt.; 32. Część nr 32 – Przyrządy do żywienia dojelitowego II – 940 szt.; 33. Część nr 33 – Przedłużacze anestezjologiczne – 3300 szt.; 34. Część nr 34 – Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 – 220 szt.; 35. Część nr 35 – Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000 – 700 szt.; 36. Część nr 36 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych I – 4200 szt.; 37. Część nr 37 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych II – 21000 szt.; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 4) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aktywnej platformy do ćwiczeń
Dodano: 2023-11-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie.
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 9 zadań
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-05-29 - ZAKUP I DOSTAWA ZINTEGROWANEGO LARYNGOLOGICZNEGO TORU WIZYJNEGO Z NASOFIBEROSKOPEM
Dodano: 2023-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA DIAGNOSTYCZNEGO MIKROSKOPU LARYNGOLOGICZNEGO
Dodano: 2023-02-17 - DOSTAWA – SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-14 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 2 zadania
Dodano: 2022-10-31 - Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych.
Dodano: 2022-10-27 - Zakup wielofunkcyjnego aparatu USG z 4 głowicami
Dodano: 2022-10-19