ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Batalionów Chłopskich 3/7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8649521 , fax. 046 8649525
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
ul. Batalionów Chłopskich 3/7 3/7
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8649521, fax. 046 8649525
REGON: 01722223300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzęt medyczny jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 58 pakietów stanowiących odrębne zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w s.i.w.z., zamawiający żąda: 2.1.wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w § 5 ust. 5 pkt. 5.1, do oferty Wykonawca załączy: 3.1 próbki oferowanego przedmiotu zamówienia i ilości: - po 10 par rękawic z każdej pozycji pakietu 10, 11, 12, 52 oraz po 1 oryginalnym opakowaniu z pakietu 7, 8, 9, 51,. - po 1 opakowaniu z pakietu 5 poz. 4, z pakietu 6 poz. 20 - po 2 sztuki sprzętu z każdej pozycji z pozostałych pakietów 3.2. ulotkę informacyjną i foldery producenta zawierającą opis oferowanego produktu. 3.3 kserokopia dokumentu dopuszczającego do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z poźn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cechy użytkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - dostawa rękawiczek nitrylowych medycznych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa kardiostymulatorów serca
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2016-05-11 - Pierwsze wyposażenie gabinetów radiografii cyfrowej w Przychodni przy ul. Żytniej 39 w Warszawie - dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2016-02-23 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa sprzętu naukowo - badawczego do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. tj. Zestawu do analizy ruchu do platform tensometrycznych wraz z montażem uruchomieniem, przeszkoleniem min 5 pracowników w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji.
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa sprzętu naukowo - badawczego do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. tj. Systemu do pomiaru rozkładu ciśnień w postaci wkładek do buta wraz z montażem uruchomieniem, przeszkoleniem min 5 pracowników w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji.
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa: Cyfrowego aparatu USG, wieży do endoskopii (tor wizyjny z osprzętem)
Dodano: 2015-11-02 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Dodano: 2015-08-11