Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 9
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4777839, 4777840 , fax. 068 4777839, 4777840
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dworcowa 9 9
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 4777839, 4777840, fax. 068 4777839, 4777840
REGON: 97125219000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt informatyczny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) na koszt Wykonawcy sprzętu informatycznego. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: 1) Sieciowa drukarka laserowa czarno-biała A4 (fabrycznie nowa) - 8 szt. 2) Serwer (fabrycznie nowy) - 1 szt + UPS (fabrycznie nowy) - 1 szt 3) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (fabrycznie nowe) - 2 szt 4) Program do tworzenia kopii plików oraz obrazu dysku - 3 szt 5) Akcesoria sieciowe 3COM 3CSFP91 (fabrycznie nowe) - 2 szt + patch cord światłowodowy duplex typu LC.LC (fabrycznie nowy) - 2 szt 6) Zasilacz UPS (fabrycznie nowy) - 5 szt 7) Komputery stacjonarne (fabrycznie nowe) - 24 szt 8) Monitory (fabrycznie nowe) - 6 szt 9) Dysk twardy - zewnętrzny (fabrycznie nowy) - 1 szt 10) Firewall (fabrycznie nowy) - 2 szt. oraz urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia (fabrycznie nowe) - 2 szt. 11) Kopiarko - drukarka A3 sieciowa (fabrycznie nowa) - 1 szt Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż kinowego sprzętu cyfrowego. Cyfryzacja i modernizacja Kina 60 krzeseł w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych do szkół dla których organem prowadzącym jest gmina Szprotawa
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa urządzeń komputerowych dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2015-09-30