Przetargi.pl
Sprzęt informatyczny

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4777839, 4777840 , fax. 068 4777839, 4777840
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Dworcowa 9 9
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4777839, 4777840, fax. 068 4777839, 4777840
    REGON: 97125219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzęt informatyczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) na koszt Wykonawcy sprzętu informatycznego. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: 1) Sieciowa drukarka laserowa czarno-biała A4 (fabrycznie nowa) - 8 szt. 2) Serwer (fabrycznie nowy) - 1 szt + UPS (fabrycznie nowy) - 1 szt 3) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (fabrycznie nowe) - 2 szt 4) Program do tworzenia kopii plików oraz obrazu dysku - 3 szt 5) Akcesoria sieciowe 3COM 3CSFP91 (fabrycznie nowe) - 2 szt + patch cord światłowodowy duplex typu LC.LC (fabrycznie nowy) - 2 szt 6) Zasilacz UPS (fabrycznie nowy) - 5 szt 7) Komputery stacjonarne (fabrycznie nowe) - 24 szt 8) Monitory (fabrycznie nowe) - 6 szt 9) Dysk twardy - zewnętrzny (fabrycznie nowy) - 1 szt 10) Firewall (fabrycznie nowy) - 2 szt. oraz urządzenie zbierające i analizujące zdarzenia (fabrycznie nowe) - 2 szt. 11) Kopiarko - drukarka A3 sieciowa (fabrycznie nowa) - 1 szt Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach