Przetargi.pl
Sprzedaż wraz z dostawą wysokospecjalistycznego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu z podziałem na części – 2 części

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 59849200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż wraz z dostawą wysokospecjalistycznego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu z podziałem na części – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, kompletnego, bez wad, spełniającego wymagania polskich norm i dyrektyw UE wysokospecjalistycznego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu. Zamówienie obejmuje dostawę: Część nr 1: Rozszerzenie istniejącej infrastruktury CISCO i przedłużenie wsparcia; Część nr 2: Wkładki optyczne OEM do przełączników CISCO; Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest kupowany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in.: ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Miasta Sopotu znajdujących się pod adresem: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia, poszczególnych jego części, zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – załącznik nr 4 do siwz. Oczekiwany przez zamawiającego okres gwarancji to 36 miesięcy, minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na zaoferowane urządzenia to 24 miesiące. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 3 do siwz - wzór umowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze zm.) a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Jeżeli specyfikacja techniczna sprzętu wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do producenta sprzętu o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w siwz zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, ewentualnie normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w siwz a Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne wykaże w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:  dla część nr 1: Rozszerzenie istniejącej infrastruktury CISCO i przedłużenie wsparcia – 45 dni od dnia podpisania umowy;  dla części 2: Wkładki optyczne OEM do przełączników CISCO – 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA: Oferowany przez Wykonawcę w składanej ofercie termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Odbiór zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT. Wykonawca w ramach realizowanej dostawy zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności oraz spełniających wymogi przepisów prawa, jeśli takie są wymagane. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty za pomocą wadium dla części I i II. Wysokość wadium wynosi: - dla części I - 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100 PLN); - dla części II - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 PLN); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:  w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „wadium – dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu część ……..*”.  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  w gwarancjach bankowych;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w Urzędzie Miasta Sopotu. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. Wadium wniesione w formie gwarancji wadialnej (bankowej albo ubezpieczeniowej) wraz z ofertą składaną elektronicznie musi być złożone w formie elektronicznej, a wykonawca jest zobowiązany przekazać oryginał tego dokumentu wraz z ofertą w formie elektronicznej, tj. w takiej, w jakiej został sporządzony przez gwaranta (co oznacza obowiązek uzyskania dokumentu od gwaranta (banku lub ubezpieczyciela) w formie elektronicznej. Wniesienie wadium w formie innej niż oryginał w postaci elektronicznej (np. oryginał na piśmie przesłany kurierem, skan oryginału przesłany elektronicznie) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Przedmiotowe zastrzeżenie dotyczy oferty składanej elektronicznie. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków określonych uPzp Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), upoważniona jest do jego reprezentowania. lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert) uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór nr 2 załącznika nr 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach