Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2014-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną surowców spożywczych oraz akcesoriów do realizacji zajęć praktycznych z zakresu sztuki kulinarnej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sukcesywną surowców spożywczych oraz akcesoriów do realizacji zajęć praktycznych z zakresu sztuki kulinarnej. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie asortymentu wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ, o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach. 3. Zamawiający wymaga dostaw produktów o okresie przydatności do spożycia określonym w formularzu - Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dostarczania towarów gwarantujących bezpieczeństwo zdrowotne, odpowiadających obowiązującym normom oraz spełniające wymagania HACCP. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczania handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) wraz z każdą dostawą produktów pochodzenia zwierzęcego, b) realizowania dostaw środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne wynikającymi z ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914) oraz innych przepisów prawa. c) zatrudnienia przy realizacji zamówienia pracowników posiadających aktualne badania lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Produkty dostarczane w opakowaniach muszą posiadać etykiety zawierające informacje o produkcie akceptowane przez Instytut Żywności i Żywienia oraz wyraźną datę produkcji i datę przydatności do spożycia. 7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości poszczególnych artykułów, niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości poszczególnych artykułów, niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ZAKUP,DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Pieckach
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica
Dodano: 2016-07-18 - ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGOW BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy art. spożywczych, mięsa wieprzowo - wołowego oraz drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo-warzywnych i rybnych
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony na dostawy wyrobów mięsnych do AS w Bartoszycach przez okres 13 miesiecy.
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-04-28