SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu ogłasza przetarg
- Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. Parkowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8450124, 8450125 , fax. 074 8450290
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu
ul. Parkowa 8 8
58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
tel. 074 8450124, 8450125, fax. 074 8450290
REGON: 00029398200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnybor.rubikon.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaz wraz z dostawą opału - brykietu z drewna dla SP ZOZ Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa brykietu z drewna bez dodatków syntetycznych o parametrach: wilgotność <12 % popiół <1,5 % siarka <0,08 % wartość opałowa 17 500 - 19 500 kJ/kg Kształt brykietu może mieć formę kostki lub wałka o długości nie większej niż 30cm, i nie mniejszej niż 5cm. Pakowany w worki o wadze nie przekraczającej 50 kg. Zamawiający w trakcie trwania umowy przewiduje zakupienie sukcesywnie zależnie od potrzeb około 100 ton brykietu. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości brykietu niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. W cenę brykietu wliczony jest załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w Czarnym Borze ul. Parkowa 8. CPV - 09111400-4 Paliwa drzewne 09111220-8 - Brykiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnybor.rubikon.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY PELLETU DRZEWNEGO w okresie od lipca 2016 r do czerwca 2017 r do kotłowni w Domu Pomocy Społecznej ul. Chłopska 1, w Janowicach Wielkich
Dodano: 2016-07-12 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim nr sprawy 01/2015
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach).
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej
Dodano: 2015-09-11 - Sukcesywne dostawy Pelletu drzewnego
Dodano: 2015-06-16 - Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus do kotłowni Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2015 r. do 30 czerwca 2016 r.
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie - Technikum w Ludowie Polskim nr sprawy 01/2014
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
Dodano: 2014-10-10