Przetargi.pl
Sprzedaż wraz z dostawą koksu , miału , węgla

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, ul. Piastowska 25
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 34 357 53 30 , fax. 0 34 357 53 30
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Piastowska 25 25
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 0 34 357 53 30, fax. 0 34 357 53 30
    REGON: 15002671800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż wraz z dostawą koksu , miału , węgla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą koksu i węgla w sezonie grzewczym 2009/2010 na potrzeby Zamawiającego w następujących ilościach i o podanych parametrach; ZADANIE NR I - koks gruby G II wartość opałowa 27000 kJ/kg przy uwzględnieniu dostaw w następujących miesiącach w wysokościach; - X 2009 -20 ton - XI 2009 - 20 ton - XII 2009 - 20 ton - I 2010 - 20 ton - II 2010 - 20 ton - III 2010 - 20 ton RAZEM: 120 ton ZADANIE NR II - węgiel orzech II wartość opałowa 28000 kJ/kg - X 2009 - 20 ton - XII 2009- 20.ton - I 2010 - 20.ton - II 2010 - 20.ton RAZEM: 80 ton ZADANIE NR III - miał węglowy wartość opałowa 22000 kJ/kg - X 2009 - 40 ton - XI 2009 - 40 ton - XII 2009- 40 ton - I 2010 - 40 ton - II 2010 - 40 ton - III 2010 - 40 ton RAZEM: 240 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 103210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj. - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży przedmiotu objętego przetargiem , - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty; 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie (spełnia nie spełnia. WAŻNE; Dokumenty wymienione w pkt.4.1. winne być złożone w oryginale lub kserokopii opatrzonej klauzulą (za zgodność z oryginałem) poświadczonej przez umocowanych przedstawicieli Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną