Przetargi.pl
Sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu.

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3705328 , fax. 071 3435439
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3705328, fax. 071 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu w następujących rodzajach i ilościach: 1. Cienkopis czarny (o grubości końcówki min. 0,4 mm) 2500 szt 2. Cienkopis czerwony (o grubości końcówki min. 0,4 mm) 1500 szt. 3. Cienkopis zielony (o grubości końcówki min. 0,4 mm) 500 szt. 4. Długopis z wkładem niebieskim (z wymiennym wkładem, z końcówką o grubości min. 0,5 mm, przezroczysta obudowa umożliwia kontrolę stopnia zużycia tuszu) 1000 szt. 5. Wkład do w/w długopisu (niebieski) 1500 szt. 6. Wkład do w/w długopisu (czarny) 200 szt. 7. Długopis w wkładem czerwonym (z wymiennym wkładem, z końcówką o grubości min. 0,5 mm) 200 szt. 8. Wkład do w/w długopisu (czerwony) 50 szt. 9. Długopis żelowy z wkładem niebieskim, gładka i równa linia pisania, gumowy uchwyt, średnica końcówki min. 0,5 mm, z wymiennym wkładem 2000 szt. 10. Wkład żelowy do w/w długopisu (niebieski) 3500 szt. 11. Długopis z przylepcem ( na sprężynce) z wymiennym wkładem, podstawka przyklejana do podłoża, z możliwością regulacji nachylenia umieszczania długopisu, przezroczysta obudowa umożliwia kontrolę stanu zużycia 5 szt. 12. Deska z klipem A-4 - kieszeń na wewnętrznej stronie okładki oraz uchwyt na długopis 30 szt. 13. Dziurkacz mały (na 2 dziurki,z listwą formatową, wskaźnikiem środka, szerokość szczeliny 5 mm dziurkujący min. 25 kartek, z ogranicznikiem formatu, metalowy) 90 szt. 14. Dziurkacz duży typu Sax 608 (metalowy z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, dziurkujący min. 65 kartek 25 szt. 15. Dziurkacz duży- na 2 dziurki, ogranicznik formatu, pojemnik na ścinki, dziurkuje min. 150 kartek 1 szt. 16. Gumka recepturka -duża do akt (w op.min.100 szt., wytrzymałe i elastyczne wielokolorowe) 50 szt. 17. Gumka uniwersalna- do wymazywania ołówka, rozmiar min 41x21x11 500 szt. 18. Igła - szewska, dł. min. 10cm, do zszywania akt 10 szt. 19. Kalka ołówkowa (100 szt. w op.) 50 szt. 20. Kalka maszynowa (100szt w op.) 50 szt. 21. Kalkulator biurowy typu Citizen SDC888, 12 pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, plastikowe klawisze, podwójne zasilanie 15 szt. 22. Klej biurowy w sztyfcie (min. 36 g) - uniwersalny do klejenia papieru, fotografii, kartonu, nie marszczący papieru, 650 szt. 23. Klej biurowy w płynie - (min. 50 ml) do precyzyjnego klejenia m.in. papieru, kartonu, itp., gąbczasta końcówka pozwalająca na równomierne nanoszenie kleju 220 szt. 24. Koperta C-3 (białe samoprzylepne z rozszerzonym bokiem) w op. 100 szt. 2 op. 25. Koperta C-3 (brązowe) w op. 250 szt. 8 op. 26. Koperta C-5 (białe samoprzylepna) w op.500 szt. 4 op. 27. Koperta C-6 (białe samoprzylepna)w op.1000 szt. 40 op. 28. Koperta B-4 (białe samoprzylepna)w op.250 szt. 10 op. 29. Koperta C-6 z okienkiem - okienko po prawej stronie, rozmiar okienka: szer. 9cm, wys.4,5cm, białe, samoprzylepna w op. 1000 szt. 3 op. 30. Koperta dmuchana na płytę CD -(C-5) 100 szt. 31. Korektor w płynie min. 20 ml. z pędzelkiem, posiadający dobre właściwości kryjące, szybkoschnący 350 szt. 32. Kostka notes (biała, klejona o wym. min. 80x80 i 350 kartek) 1600 szt. 33. Karteczki indeksujące samoprzylepne 4x50 karteczek min. 20x50mm 300 szt. 34. Teczka do podpisu (z 10 przegrodami), w oprawie introligatorskiej, grzbiet teczki harmonijkowy 20 szt. 35. Linijka 20 cm plastikowa 60 szt. 36. Linijka 30 cm plastikowa 60 szt. 37. Linijka 40 cm plastikowa 50 szt. 38. Linijka 50 cm plastikowa 20 szt. 39. Linijka 30 cm metalowa z uchwytem 1 szt. 40. Marker czarny wodoodporny o szer. końcówki min. 2,5 mm 700 szt. 41. Marker czerwony wodoodporny o szer. końcówki min. 2,5 mm 250 szt. 42. Marker do opisywania płyt CD -grubość końcówki min 0,5 mm, wodoodporny, nieścieralny, powierzchnia plastikowa, metalowa, szklana, drewniana - czarny 50 szt. 43. Naklejka na segregator A-4 - samoprzylepna 3000 szt. 44. Notes samoprzylepny (o wym. min.75x75 i ilości kartek min. 100) 2500 szt. 45. Nożyczki - wielkość min. 21cm (wraz z ostrzem) 80 szt. 46. Ofertówka (100szt.) A-4, przezroczysta, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa 170 op. 47. Ołówek twardość H w oprawie drewnianej 700 szt. 48. Papier komputerowy 250x12 - 1 warstwowy 8 op. 49. Papier komputerowy 390x12 - 1 warstwowy 8 op. 50. Papier fax 210/30 48 szt. 51. Papier pakowy - (1 kg) min 120x100 cm 12 kg. 52. Papier A-4 gramatura 80g/m2 , kolor pastelowy-słoneczny(op.500szt) nadaje się do druku laserowego i kopiowania 14 op. 53. Plastelina (min 5 lasek w opakowaniu) 150 op. 54. Płyn do czyszczenia komputera -(pianka),skutecznie usuwa kurz i zabrudzenia z plastikowych powierzchni, nie powoduje zarysowań powierzchni poj. min 400 ml 50 szt. 55. Płyn do czyszczenia monitorów płaskich - szybki i skuteczny preparat przeznaczony do czyszczenia ekranów monitorów, poj. min 250 ml 60 szt. 56. Płyta CD-R (op.10 szt.) - pojemność 80 min. lub 700MB 70 op. 57. Płyta CD-R (op. 25 szt.)- pojemność 80 min. lub 700 MB 15 op. 58. Płyta CD-RW (op. 10 szt.) - pojemność 80 min. lub 700 MB 20 op. 59. Płyta DVD-R (op. 5 szt.) - pojemność 700 MB 290 op. 60. Płyta DVD-RW (op. 5szt.) - wielokrotnego zapisu, pojemność 700 MB 140 op. 61. Plomba plastikowa (zielona, czerwona)- samozaciskowa 700 szt. 62. Poduszka twarda - do stempli okrągła średnica min. 95mm. 20 szt. 63. Poduszka miękka - do stempli min 110x70mm 20 szt. 64. Pojemnik archiwizacyjny (formatu min. A-4, szerokość grzbietu min. 10 cm, na grzbiecie pole do umieszczania napisów, wykonany ze sztywnej tektury) 3000 szt. 65. Pojemnik archiwizacyjny (formatu min. A-4, szerokość grzbietu min. 12 cm, na grzbiecie pole do umieszczania napisów, wykonany ze sztywnej tektury) 2000 szt. 66. Pojemnik zbiorczy do archiwizacji - składany, mieści 5 pudełek archiwizacyjnych Lub 6 segregatorów 7-centymetrowych,pola opisowe na bocznych ściankach, uchwyt ułatwiający przenoszenie pudeł, wymiary 520x340x305mm 400 szt. 67. Rozszywacz uniwersalny, nożycowy 200 szt. 68. Segreg.A-4 wąski 50 mm (kolorowy, oklejony folią PP, z wymienną dwustronną etykietą do opisu, na grzbiecie otwór na palec, na dolnych krawędziach okucia metalowe, z mechanizmem oraz z dwoma otworami rado na przedniej okładce) 1000 szt. 69. Segregator A-4 70mm (kolorowy, oklejony folią PP, z wymienną dwustronną etykietą do opisu, na grzbiecie otwór na palec, na dolnych krawędziach okucia metalowe, z mechanizmem oraz z dwoma otworami rado na przedniej okładce) 1000 szt. 70. Skorowidz A-4 w twardej oprawie 10 szt. 71. Skorowidz ? A-4 w twardej oprawie 10 szt. 72. Skoroszyt zawiesz. 1/1 -format A-4, biały, z wąsem metalowym, wyposażony w zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 1000 szt. 73. Skoroszyt. zawiesz. ? biały - format A-4, biały, z wąsem metalowym, wyposażony w zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 1000 szt. 74. Skoroszyt plastikowy - A-4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, biały wyciągany pasek, z wąsami 2500 szt. 75. Skoroszyt plastikowy do wpinania do segregatora A-4, wykonany z PCV, sztywny 500 szt. 76. Spinacz mały 28 mm ( 100 szt. w op.)-metalowy, okrągły 250 op. 77. Spinacz krzyżowy, metalowy, wysokość min 40mm- (op. 50szt.) 70 op. 78. Spinacz duży 50 mm ( 100 szt w op.) okrągły 200 op. 79. Spinacz klips 19 mm (op. 12 szt.) 100 op. 80. Spinacz klips 25 mm (op. 12 szt.) 50 op. 81. Spinacz klips 32 mm (op. 12 szt.) 50 op. 82. Szuflada na dokumenty , wykonana z odpornego na pęknięcia polistyrenu, przeznaczona na dokumenty A-4, możliwość łączenia szufladek w pionie, wymiary mim. 60x250x335 mm, kolor- przydymione 90 szt. 83. Taśma bawełniana 6mm, dł. min. 50m w motku 200 szt. 84. Taśma klejąca biurowa min. 18x30 ,wysokiej jakości, przezroczysta 800 szt. 85. Taśma pakowa -jednostronnie klejąca, idealna do pakowania i uszczelniania kartonów, wymiary min 48mm x 46m 500 szt. 86. Taśma Dalton 5,7 (do kalkulatora) 20 szt. 87. Taśma Dalton 6,9 (do kalkulatora) 20 szt. 88. Teczka wiązana A-4 biała - kartonowa, wyposażona w tasiemki, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem 500 szt. 89. Teczka A-4 z gumką lakierowana, wykonana z kartonu lakierowanego 200 szt. 90. Teczka A-4 na rzepy twarda oprawa, pokryta ekologiczną folią 80 szt. 91. Temperówka - stalowe ostrze mocowane wkrętem, przeznaczona do temperowania standardowych ołówków 200 szt. 92. Tusz zielony- uniwersalny, w opakowaniu z tworzywa sztucznego, w buteleczkach min 22 ml 150 szt. 93. Wąsy do skoroszytów (op.25szt.) z metalową blaszką 300 op. 94. Worki papierowe min 50x10x110 - 3 warstwowe, szyte 600 szt. 95. Woreczki strunowe min 150x200 (op. 10 szt.) 30 op. 96. Woreczki strunowe min 200x250 (op. 10szt) 30 op. 97. Zakreślacz fluorescencyjny ( o grubości zakreślania min 5mm) Żółty Zielony pomarańczowy 1000 szt. 500 szt. 500 szt. 98. Zeszyt A-5 - 32 kart. kratka 60 szt. 99. Zeszyt A-5 -(96 kartek zszyty) kratka, twarda oprawa 350 szt. 100. Zeszyt A-4 (96 kartek, zszyty) kratka, twarda oprawa 300 szt. 101. Zszywacz nożycowy zszywający min. 50 kartek do zszywek 24/8, wykonany całkowicie ze stali, chromowany 60 szt. 102. Zszywacz zszywający min. 15 kartek, o długość ramienia min.110mm, rozmiar zszywek 24/6, metalowe ramię metalowa podstawa 150 szt. 103. Zszywka 24/8 ( 1000 zszywek w op. ) 500 op. 104. Zszywka 24/6 (1000 zszywek w op.) 1000 op. 105. Grzbiet do bindownicy 8 mm - plastikowe (op. 100) 2 op. 106. Grzbiet do bindownicy 10 mm - plastikowe (op. 100) 1 op. 107. Grzbiet do bindownicy 12 mm - plastikowe (op. 100) 2 op. 108. Grzbiet do bindownicy 24 mm - plastikowe (op. 100) 2 op. 109. Grzbiet do bindownicy 22 mm - plastikowe (op.100) 2 op. 110. Okładka do bindownicy A-4, ciemna zieleń, sztywne tworzywo o ziarnistej fakturze (op.100) 3 op. 111. Folia do bindownicy bezbarwna, przezroczysta, 0,20 mm (op.100) 4 op. 112. Folia do laminatora A-4 - antystatyczna, sztywna, krystalicznie przezroczysta, grubość 80, (op.100) 4 op. 113. Folia do laminatora A-5 - antystatyczna, sztywna, krystalicznie przejrzysta, grubość 80, (op.100) 3 op. 114. Papier ksero A-4 gramatura 80+/2g/m?, wilgotność 3.8-5,0%, grubości 103+/-um; białość 146+/-3; nieprzezroczystość > 90% 8690 ryz 115. Papier ksero A-3 gramatura 80+/2g/m?, wilgotność 3.8-5,0%, grubości 103+/-um; białość 146+/-3; nieprzezroczystość > 90% 50 ryz 116. Teczki zawieszane A-4 - ( do szaf aktowych szufladami) wykonane z mocnego, wytrzymałego kartonu, przesuwny szyld wraz z etykietą opisową, wymienne, plastikowe identyfikatory, pojemność min. 100 kartek 150 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek; NBP Oddział Wrocław nr 12-101016740036651391200000 z adnotacją : wadium - sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych- nr sprawy: 450000-ILGW-253-29/10 Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). Informacje dodatkowe: 1) Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2) Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach