Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego 17
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
ul. Słowackiego 17 17
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 648-97-24 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego emulsji asfaltowej K1-70 (drogowa, kationowa emulsja szybkorozpadowa) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego emulsji asfaltowej K1-70 (drogowa, 70% kationowa emulsja szybkorozpadowa) wymagane podstawienie autocysterny z emulsją (zbiornika) na teren bazy zamawiającego - Niżatyce 161a zbiornik o pojemności ok. 20-25 ton, powinien być wyposażony w system podgrzewania i elektryczną pompę do rozładunku ilości kupowanej emulsji - wg. potrzeb zamawiającego. Możliwy jest odbiór bezpośrednio u Dostawcy według potrzeb Zamawiającego na terenie Powiatu Przeworskiego. Średnioroczna ilość emulsji zużyta w roku 2008: 60 ton. warunki płatności: przelew - termin 30 dni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie wymagane w trybie art. 44 w związku art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z Zał. Nr. 2, 3. Oświadczenie wymagane w trybie art. 22 i 24 ustawy PZP sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz punktów odbioru emulsji na terenie Powiatu Przeworskiego w których Wykonawca zapewnia możliwość odbioru emulsji . Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni możliwość odbioru emulsji w min. 1 punkcie. (punkt dotyczy Dostawców, którzy zaoferują odbiór na terenie Powiatu Przeworskiego) 6. Przedstawią wymagane dla produktu aprobaty techniczne IBDiM oraz atest higieniczny, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 7. W przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa określający zakres umocowania albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej - Oświetlenie uliczne Gminy Lubenia
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-07-13 - Zakup energii elektrycznej dla Grupy Zakupowej
Dodano: 2016-07-12 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-04-28 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-01-25 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów i budynków zarządzanych przez Gminę Głogów Małopolski oraz jednostki organizacyjne Gminy
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa paliwa na 2016 i 2017 rok
Dodano: 2015-12-01 - Zakup energii elektrycznej na lata 2016-2017
Dodano: 2015-11-30 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-23 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-20