Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 46-380 Dobrodzień, ul. Piastowska 25
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0 34 357 53 30 , fax. 0 34 357 53 30
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Piastowska 25 25
46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
tel. 0 34 357 53 30, fax. 0 34 357 53 30
REGON: 15002671800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż paliw płynnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych , poprzez tankowanie samochodów zamawiającego na stacji paliw z zapewnieniem rozliczenia bezgotówkowego benzyna bezołowiowa Pb95 1500 l gaz 1000 l olej napędowy 27.500 l - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: a Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj. -posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przetargiem , -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty; 1.Kopię aktualnego nie starsze niż 6 miesięcy na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi przetargu , 2.Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Wskazanie jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia . Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje odrzuceniem wykonawcy z postępowania w sposób i na zasadach wskazanych w ustawie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum.W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania; - wykonawcy przedłożą wraz z oferta pełnomocnictwo wszystkich stron, wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga;wszelką korespondencje oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem liderem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną