Przetargi.pl
Sprzedaż, osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 40
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2836107 , fax. 061 2833989
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie
    ul. Mickiewicza 40 40
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2836107, fax. 061 2833989
    REGON: 63200300600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwopssrem.lap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca dostarcza sukcesywnie zamawiającemu (za pokwitowaniem) bony towarowe o nominale 20,-40,- 50,- 80,- 100,- wykonane na własny koszt w ilościach zgodnych z zamówieniem. 1. Bon powinien spełniać następujące warunki: - posiadać numer kolejny i zachować cechy druku ścisłego zarachowania, - posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające ich fałszowanie, - posiadać miejsce na pieczęć Zamawiającego, - posiadać napis BON WAŻNY W ______ - ______ Miesiąc - rok - napis na bonie w zależności od zamówienia: Pomoc społeczna Program-żywność Świadczenia rodzinne 2. Bony będą miały miesięczny okres ważności, odpowiadający kolejnym miesiącom. 3. Lokalizacja sklepów - na terenie miasta Śrem 4. Wykonawca jest zobowiązany sprzedawać posiadaczowi bonów towarowych oznaczonych napisem Pomoc społeczna, Świadczenia rodzinne artykuły spożywcze i przemysłowe pierwszej potrzeby i w ilościach niezbędnych do zaspokajania rodzinnych potrzeb z wyłączeniem papierosów, napojów alkoholowych (w tym napoje alkoholowe do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwo). Natomiast oznaczonych napisem Program-żywność tylko produkty żywnościowe. 5. Wykonawca nie może wymienić bonów towarowych na wartość w gotówce. 6. Wykonawca będzie dostarczał bony do Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Niewypełnione i niewykorzystane bony żywnościowe z poprzedniego miesiąca mogą być realizowane w następnym miesiącu bez konieczności niszczenia i wystawiania innych oddzielnie na każdy miesiąc. W takim przypadku Zamawiający dokona zmiany daty ważności bonu oraz przystawi dodatkową pieczątkę Ośrodka. 7. Wykonawca po wydaniu artykułów żywnościowych i przemysłowych odbiera bon od osoby uprawnionej zaznacza na nim realizację (poprzez napis zrealizowano, datę i podpis kasjera lub skreślenie, datę i podpis kasjera), załącza do niego wydruk paragonu sprzedanych artykułów. Po upływie terminu realizacji bonów zwraca je do Ośrodka Pomocy Społecznej, co stanowi podstawę ostatecznego rozliczenia finansowego. 8. W formularzu ofertowym należy podać oprócz ceny towarów rabat oferowany przez wykonawcę, który będzie na bieżąco wykorzystywany przez osobę, której przyznano świadczenie w formie talonu. Bony wydawane osobom korzystającym z tej formy pomocy mają być opatrzone adnotacją o wysokości przysługującego rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia; b) nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien prowadzić działalność handlową branży spożywczej z wydzielonym punktem sprzedaży mięsa i wędlin - z siedzibą punktu sprzedaży na terenie miasta Śrem. e) posiadają możliwości lokalowe sklepu umożliwiające realizację bonów żywnościowych w ilości bonów jak w zamówieniu, tj. powierzchnia hali obsługi klientów nie może być mniejsza niż 350 m2. Dopuszcza się także łączną powierzchnię kilku sklepów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1- uwzględniający ceny jednostkowe produktów łącznie z podatkiem VAT oraz rabat. 2. Oświadczenia (Załącznik Nr 2), że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 5) uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 11 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do zawarcia umowy w terminie związania z ofertą za cenę proponowaną w ofercie, wg wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6) posiada możliwości lokalowe sklepu umożliwiające realizację bonów żywnościowych w ilości bonów jak w zamówieniu, tj. powierzchnia hali obsługi klientów nie może być mniejsza niż 350 m2. Dopuszcza się także łączną powierzchnię kilku sklepów. 3. Informację na temat Wykonawcy oraz siedziby punktu sprzedaży (Załącznik nr 3). 4. Koszyk produktów - podstawowych produktów żywnościowych (Załącznik nr 4). 5. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że działalność prowadzona przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5., 6., 7. niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 5., 6., 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Do terminów wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt 9. i 10 stosuje się odpowiednio terminy o których mowa w pkt 5., 6., 7. Składane dokumenty muszą zachować aktualność oraz być zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: % wartość rabatu udzielonego od jednego realizowanego bonu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach