Przetargi.pl
Sprzedaż, osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna, artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6844481 , fax. 042 6816107
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna
    ul. Będzińska 5 5
    93-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6844481, fax. 042 6816107
    REGON: 00434557500027
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna, artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzedaży, osobom kierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna, artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe w placówce handlowej/placówkach handlowych Wykonawcy usytuowanych w Łodzi, w granicach administracyjnych dzielnicy Łódź-Górna. Usługa realizowana będzie w okresie od daty podpisania umowy do 31. 01. 2013r. na następujących zasadach i warunkach: 1. Wykonawca wykonuje na własny koszt i dostarcza Zamawiającemu za pokwitowaniem w uzgodnionych ilościach i terminach bony towarowe o nominałach: 10 zł, 20 zł, 50 zł, które powinny posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające ich fałszowanie oraz zawierać co najmniej następujące oznaczenia i informacje o: a) nominale b) adresie posiadanej/posiadanych placówki lub placówek handlowych, w których bony mogą być zrealizowane c) nazwie Zamawiającego (MOPS Filia Łódź-Górna) d) numerze identyfikacyjnym (narastającym, dla każdego nominału oddzielnie) e) dacie ważności bonów (możliwości ich realizacji) - do 31. 01. 2013r. f) braku możliwości zakupu na podstawie bonów napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. g) tym, że bony towarowe podlegają wyminie na towar w całości oraz nie ma możliwości wydawania reszty, ani wymiany bonów na równowartość gotówce. 2. Zakres asortymentowy każdej placówki handlowej/każdej z placówek handlowych Wykonawcy powinien co najmniej odpowiadać asortymentowi określonemu w druku FORMULARZA CENOWEGO - załącznik nr 1a do siwz. 3. Wykonawca jest zobowiązany sprzedawać posiadaczowi bonów towarowych, artykuły spożywcze i przemysłowe z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. 4. Bony towarowe podlegają wymianie na towar w całości. Przyjmując bony towarowe, Wykonawca nie może wydawać reszty, ani wymieniać bonów na równowartość w gotowce. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od płatności za bony towarowe zrealizowane niezgodnie z umową, a w szczególności w przypadku: a) stwierdzenia wymiany bonów na gotówkę przez pracowników Wykonawcy, b) nierzetelnego dokumentowania ilości zrealizowanych bonów, c) sprzedaży z wykorzystaniem bonów towarowych napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. 6. W przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Wykonawcę, w szczególności zaś zapisu pkt. 5, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 559000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: spełnienia / nie spełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane formularze OFERTY i CENOWY - stanowiące załącznik nr 1 i 1a do siwz oraz: 1. Wypełniony i podpisany formularz OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - stanowiący załącznik nr 2 do siwz, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba sklepów (oferowanych placówek handlowych)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach