Powiat Lubartowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
- Data zamieszczenia: 2012-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
ul. Słowackiego 8 8
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
REGON: 43101919300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lubartowie na 2012 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek, w dwóch częściach: Część I - Materiały biurowe Część II - Materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ich ilości określone zostały w załączniku nr 1 do S.I.W.Z. - formularzu oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22