Przetargi.pl
sprzedaż oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb-95 oraz gazu propan-butan LPG do pojazdów służbowych eksploatowanych przez Straż Miejską w Olsztynie

Straż Miejska w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, al. Józefa Piłsudskiego 11/17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 521 16 30 , fax. 0-89 521 16 31
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Olsztynie
    al. Józefa Piłsudskiego 11/17 11/17
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 521 16 30, fax. 0-89 521 16 31
    REGON: 51023261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzedaż oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb-95 oraz gazu propan-butan LPG do pojazdów służbowych eksploatowanych przez Straż Miejską w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego są: sprzedaż oleju napędowego, gazu LPG propan-butan oraz benzyny bezołowiowej Pb-95 do pojazdów służbowych eksploatowanych przez Straż Miejską w Olsztynie, o wymaganiach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221, poz. 1441 ). Sprzedaż realizowana będzie przez sieć stacji paliwowych, w systemie bezgotówkowym, z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart paliwowych wystawionych dla poszczególnych pojazdów. 2. Ilościowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy 1 Olej napędowy 17000 litrów 2 Gaz propan - butan LPG 6000 litrów 3 Benzyna 95 Pb 1500 litrów Podane w Formularzu cenowym ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i pomniejszeniu w zależności od potrzeb. 3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu, powinien posiadać co najmniej dwie stacje paliw czynne całodobowo, monitorowane, umożliwiające tankowanie pojazdów na podstawie kart chipowych, położone na terenie miasta Olsztyna. obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart paliwowych i oferującą w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca wystawi bezpłatnie 15 kart płatniczych dla każdego z pojazdów służbowych eksploatowanych przez Straż Miejską w Olsztynie, zgodnie z danymi i szczegółową dyspozycją określoną przez Zamawiającego w terminie do 5 dni po dniu zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie także do bezpłatnego wystawienia na wniosek Zamawiającego nowych kart paliwowych pojazdów, które wejdą w skład taboru Zamawiającego w trakcie realizacji niniejszej umowy. 6. Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu stały procentowy upust, jednakowy dla wszystkich rodzajów paliw bez względu na miejsce sprzedaży paliwa stanowiących podstawowy przedmiot zamówienia, obowiązujący w całym okresie realizacji umowy, który naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze oraz wskazany w postaci odrębnej pozycji na zestawieniu dołączonym do faktury. 7. Wykonawca w ofercie podaje cenę paliwa aktualną na dzień składania ofert bez upustu. 8. W trakcie realizacji umowy ceny za dostarczone paliwa do Odbiorców będą naliczane według obowiązujących cen w dniu tankowania na stacjach, na których zostały pobrane z uwzględnieniem zaoferowanego upustu. 9. Wykonawca będzie wystawiał dwa razy w miesiącu zbiorczą fakturę VAT z terminem płatności do 14 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Załącznikiem faktury musi być wykaz zawierający cenę, ilość, rodzaj zatankowanego paliwa, miejsce i datę tankowania oraz nr rejestracyjny pojazdu. 10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r. 11. Warunki płatności: 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach