Przetargi.pl
Sprzedaż, magazynowanie i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków antyretrowirusowych - 7 zadań

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3317777 , fax. 022 3317776
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1 1
    02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3317777, fax. 022 3317776
    REGON: 01036167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, magazynowanie i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków antyretrowirusowych - 7 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KALETRA | 60ml | syrop | 5 - 15 opak. KALETRA | 100/25mg | tabletka | 120 - 175 opak. STOCRIN | 200mg | tabletka | 90 - 50 opak. TRIZIVIR | 300/150/300mg | tabletka | 60 - 30 opak. VIDEX EC | 400mg | kapsułka | 30 - 10 opak. VIRACEPT | 250mg | tabletka | 270 - 100 opak. ZERIT | 40mg | kapsułka | 56 - 80 opak.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336514000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 550,80 zł zadanie nr 2 4 278,75 zł zadanie nr 3 1 737,00 zł zadanie nr 4 2 160,00 zł zadanie nr 5 150,00 zł zadanie nr 6 4 494,00 zł zadanie nr 7 1 296,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udział w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w treści art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zm.) - załącznik nr 3 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesję lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3 i 5 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu złoży oświadczenie, iż będzie dysponował pozyskanym od innego podmiotu potencjałem technicznym i oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w dziale I stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r.- poz.606 , z późn. zm.) II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: Dokument potwierdzający, iż zaoferowany produkt leczniczy uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i został wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub uzyskał pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. nr 126 poz.1381 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach