Przetargi.pl
Sprzedaż, magazynowanie i dostawa na rzecz Zamawiającego zestawów odczynników do monitorowania pacjentów leczonych antyretrowirusowo (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-22/2015)

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3317777 , fax. 022 3317776
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1 1
    02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3317777, fax. 022 3317776
    REGON: 01036167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, magazynowanie i dostawa na rzecz Zamawiającego zestawów odczynników do monitorowania pacjentów leczonych antyretrowirusowo (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-22/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, magazynowanie i dostawa na rzecz Zamawiającego zestawów odczynników do monitorowania pacjentów leczonych antyretrowirusowo. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę na koszt i ryzyko Wykonawcy odczynników i wszystkich komponentów opartych na technologii Real time PCR zgodne z aparaturą COBAS? TaqMan? 48 do oznaczania poziomu wiremii HIV RNA do laboratoriów wykonujących badania dla ośrodków referencyjnych leczących pacjentów HIV/AIDS, pracujących na bazie szpitali, które zawarły umowy z Krajowym Centrum ds. AIDS na realizację programu zdrowotnego Ministerstwa Zdrowia pt: /Leczenie antyretrowirusowe osób żyjących z wirusem HIV w Polsce na lata 2012 - 2016/. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji. 4. Zamówienie winno zostać zrealizowane na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 148 148,15 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1 400,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdzające jego wniesienie, winny zostać dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w kwocie odpowiadającej 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, tj. bezusterkowego odebrania produktów przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci 30% zabezpieczenia w terminie 14 dni od dnia upływu okresu rękojmi za wady, który ustala się na równy minimalnemu terminowi ważności na dany produkt, określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że odpowiednio bank, ubezpieczyciel lub poręczyciel wypłaci na rzecz Zamawiającego kwotę zabezpieczenia w terminie do 30 dni od wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnym żądaniem zapłaty, na pierwsze wezwanie, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 7. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Dokument taki winien uwzględniać postanowienia niniejszego rozdziału oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin ważności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach