Przetargi.pl
„Sprzedaż i dostawa sprzętu specjalistycznego do pracowni mechatroniki samochodowej, do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, do warsztatów szkolnych w ZST w Mikołowie oraz do pracowni przepisów ruchu drogowego, na plac manewrowy i do pracowni obróbki mechanicznej w ZSP w Ornontowicach przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzedaż i dostawa sprzętu specjalistycznego do pracowni mechatroniki samochodowej, do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, do warsztatów szkolnych w ZST w Mikołowie oraz do pracowni przepisów ruchu drogowego, na plac manewrowy i do pracowni obróbki mechanicznej w ZSP w Ornontowicach przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu specjalistycznego do pracowni mechatroniki samochodowej, do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, do warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie oraz do pracowni przepisów ruchu drogowego, na plac manewrowy i do pracowni obróbki mechanicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przewidzianego w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie: 1) pakietów edukacyjnych – Lego Mindstorms EV3 lub równoważnych - 8 sztuk, 2) stanowiska testowania pomp i wtryskiwaczy systemu Common Rail - 1 sztuka. 3) stanowiska do programowania i obsługi układów manipulacyjnych – 1 sztuka. 4) mobilnego zestawu diagnostycznego wyposażonego w multimetr samochodowy 2-kanałowy i oscyloskopowy 2-kanałowy – 1 sztuka. 5) oprogramowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w 5 osiach (frezowanie i toczenie) – 1 sztuka 6) przecinarki do metalu piły ukośnicy – 1 sztuka 7) program do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy – 3 sztuki 8) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki Sprzęt będzie dostarczany do dwóch szkół ponadgimnazjalnych: Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie ,ul.Rybnicka 44, 43-190 Mikołów; Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, 43-178 Ornontowice. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Kody CPV: 39162100-6 – pomoce dydaktyczne 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru 34312000-7 - Części silników 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe 2. Oferty częściowe Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części: 2.1 Część 1 zamówienia: Sprzedaż i dostawa pakietów edukacyjnych do pracowni eksploatacji w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa pakietów edukacyjnych do pracowni eksploatacji w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: Pakietu edukacyjnego – Lego Mindstorms EV3 lub równoważny – 8 sztuk. Kody CPV: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.2 Część 2 zamówienia: Sprzedaż i dostawa sprzętu do pracowni mechatroniki samochodowej, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu do pracowni mechatroniki samochodowej, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1) Stanowiska testowania pomp i wtryskiwaczy systemu Common Rail - 1 sztuka. 2) Stanowiska do programowania i obsługi układów manipulacyjnych do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych – 1 sztuka. 3) Mobilnego zestawu diagnostycznego wyposażonego w multimetr samochodowy 2-kanałowy i oscyloskopowy 2-kanałowy – 1 sztuka. Kody CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 34312000-7 - Części silników 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru 2.3 Część 3 zamówienia: Sprzedaż i dostawa oprogramowania obrabiarek do warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa oprogramowania do warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6c do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1.Oprogramowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w 5 osiach (frezowanie i toczenie) do warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. Kody CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru 2.4 Część 4 zamówienia: Sprzedaż i dostawa sprzętu do pracowni obróbki mechanicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu do pracowni obróbki mechanicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6d do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1.Przecinarki do metalu piły ukośnicy – 1 sztuka. Kody CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe 2. 5 Część 5 zamówienia: Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6e do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki, 2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki. Kody CPV: 39162100-6 – pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a (część 1) i/lub Załącznik nr 1b (część 2) i/lub Załącznik nr 1c (część 3) i/lub Załącznik nr 1d (część 4) i/lub Załącznik nr 1 e (część 5) i formularzem cenowym (zał. Nr 5a – dot. części 1, zał. Nr 5b – dot. części 2, zał. Nr 5c – dot. części 3, zał. Nr 5d – dot. części 4, zał. Nr 5e – dot. części 5) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach