Przetargi.pl
Sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2018/2019

Gminno-Miejski Zespół Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 58420 Bolków, ul. Bolka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7413270,211 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminno-Miejski Zespół Obsługi Szkół
    ul. Bolka
    58420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7413270,211 w. 28
    REGON: 117934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmzosz_bolkow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w szacunkowej ilości 113.003,00 litrów do Szkoły Podstawowej w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2018/2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ 01/P/2018
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Gminno-Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół w Bolkowie: BS Jawor /O Bolków nr 29 8647 1059 0406 4288 2004 0002 z adnotacją: Wadium na „Sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Bolkowie i Kaczorowie w sezonie grzewczym 2018/2019”. 3.Sposób wniesienia wadium określa pkt VIII SIWZ 01/P/2018. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 26 września 2018 r., przed godz.1100. Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium w określonym niżej terminie (data oraz godzina wpływu a nie data dokonania przelewu!).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz posiada ważną Decyzję Prezesa Regulacji Energetyki o nadaniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1) Dokument potwierdzający wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej tj., Ważną Decyzję Prezesa Regulacji Energetyki o nadaniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – formularz ofertowy Wykonawcy 4) Zatwierdzone poprzez parafowanie projekty umów (załącznik nr 4 i nr 5) 5) Kserokopię dokumentu określającą cenę Producenta oleju opałowego na dzień 17 września 2018 r. (cenę netto jednego litra oleju opałowego zamieszczoną na oficjalnej stronie internetowej Producentów obowiązującą w tym dniu) 6) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie. 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – określonych w ust. V.2. niniejszej SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna określać co najmniej: kto jest podmiotem przyjmującym, zasoby, zakres zobowiązania podmiotu, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. f) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, o których mowa w ust. VI.4 i VI.7 SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach