Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Knosały 3/5 3/5
    10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
    REGON: 00444786700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostawa z wniesieniem artykułów chemicznych ogólnego stosowania specjalistycznych oraz papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z późn zm.) : -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w powyższym punkcie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 3.Oświadczenie nr 1-o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Referencje potwierdzające, należyte zrealizowanie co najmniej 2 zamówień na dostawy artykułów chemicznych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu- wykonane w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Formularz oferty. 2.Kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie-jeżeli dotyczy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy . 4. Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 5. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. 6. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i zbadanie wg zasady : spełnia / nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym w aspekcie aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Referencje potwierdzające, należyte zrealizowanie co najmniej 2 zamówień na dostawy artykułów chemicznych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu - wykonane w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia. 6.Kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie -jeżeli dotyczy. 7.Upoważnienie-jeżeli dotyczy. 8.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 9.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 10.Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach