Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 013267144 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa wyposażenia do Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie w ramach zadania pn. Budowa siedziby Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie przy ul. Daszyńskiego 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia do Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie wraz z wniesieniem w wyznaczone miejsce – zgodnie z załącznikami nr B, C, D do SIWZ.Specyfikację dostawy stanowi przedmiar - zał. A do SIWZ. Wszystkie meble i wyposażenie musi być fabrycznie nowe i musi spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i załącznikach lub posiadać lepsze parametry. Wymagane warunki i parametry techniczne artykułów muszą być spełnione bez zastrzeżeń. Oferowane meble i wyposażenie Wykonawca dostarczy, wniesie, rozpakuje, ustawi w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku położonym w Pruszkowie przy ulicy Daszyńskiego 6. Wszelkie opakowania, kartony, folie itp. stosowane, wykorzystywane przez Wykonawcę, muszą przez niego zostać zabrane/wywiezione z obiektu Liceum. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Za zabezpieczenie mebli, wyposażenia podczas transportu odpowiada Wykonawca. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jako całość, z minimum 2 letnią gwarancją, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa, karty katalogowe produktów, instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne sygnowane numerami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował certyfikatami i atestami, których data graniczna nie ulega przedawnieniu. Ogólne wymogi dla mebli biurowych i innego wyposażenia wraz z montażem i wykonaniem zabudów przeznaczonych do pomieszczeń L.O. im. Tomasza Zana. 1. Ustawa o ogólnym bezpieczeństwie produktów dnia 12 grudnia 2003 r. Dz. U. Nr 229, poz. 2275) tj. z dnia 20 lutego 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 322) 2. Wymagania prawidłowego wyposażenia w meble sal dydaktycznych w szkołach określają w szczególności: a) PN-EN 1729-1:2007 - zastępuje PN-ISO 5970:1994 Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych - Część 1, b) PN-EN 1729-2:2007 Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych - Część 2, c) Do pozostałego wyposażenia należy stosować Normy określone w Projekcie, w szczególności: PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2. PN-90/F-06010/05; 3. Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach szkoły; 4. Krzesła muszą posiadać atest trudnopalności tapicerki oraz atest higieniczny PZH tapicerki z wynikiem pozytywnym lub certyfikat uprawniający do oznaczania znakiem „Przyjazny dla człowieka”; 5. Wymagania dotyczące płyt wiórowych- zgodnie z projektem i opisem – zał. B do SIWZ; 6. Ostateczne kolory mebli, tapicerek zostaną wybrane przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych przy podpisaniu umowy próbek – minimum 10 kolorów płyty laminowanej wzornik RAL. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnych napraw wadliwych mebli, wyposażenia, które nie wynikają z winy użytkownika. Udowodnienie wyżej wymienionej winy leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 0/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Dostawa wyposażenia meblowego (mebli ze stali nierdzewnej i regałów magazynowych) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – III procedura
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24