Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Knosały 3/5 3/5
    10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
    REGON: 00444786700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn. Burak 1769 kg, Botwina 638pęcz, Cebula 1379kg, Czosnek 96szt, Cukinia 105 kg, Rzodkiew czarna 240kg, Kapusta biała 1485kg, Kapusta biała 375szt, Kapusta włoska 225kg, Koper 1919pęcz, Kalafior 506szt, Kabaczek 90kg, Marchew 3461kg, Ogórek świeży 697kg, Pietruszka korzeń 1460kg, Pietruszka nać 1744pęcz, Por 1164kg, Papryka czerwona 578kg, Pomidor 726kg, Seler 1452kg, Sałata 1281 szt, Szczaw 15kg, Szczypior 636pęcz, Szpinak 95kg, Rzodkiewka czerwona 721 pęcz, Kapusta pekińska 413kg, Kapusta czerwona 535kg, Pieczarki 634kg, Ogórki kiszone (op. folia/0,5 kg) 728kg, Kapusta kiszona (op. folia/ 1kg) 1035kg, Ziemniak 16857kg, Jabłko 2568kg, Cytryna 100kg, Banan 462kg, Pomarańcza 381kg, Truskawka świeża 170kg, Jagoda czarna 40kg, Nektarynka 183kg, Brzoskwinia 263kg, Arbuz 178kg, Mandarynka 460kg, Grzyb suszony 3,55kg, Susz owocowy 9kg, Brokuł 413szt, Kalarepa 58szt, Malina 10kg, Fasolka szparagowa 395kg, Czereśnia 23kg, Wiśnia 75kg, Śliwka 280kg, Grapefruit 210kg, Winogron bezpestkowa 133kg, Gruszka 250kg, Morele 10kg, Kiwi 115kg, Świeży ananas 2szt, Ogórki małosolne 147kg, Ziemniaki młode 2210kg, Kapusta brukselka 80kg, Ogórki kiszone 130kg, Kapusta kiszona 120kg, Marchew młoda 40pęcz, Jagoda brusznica(op.250g) 20szt, Rabarbar 10kg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póz zm) : -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie nr 1-o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Formularz oferty. 2. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy . 3. Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 4. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. 5.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu do przewozu warzyw i owoców. 6. Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i zbadanie wg zasady : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia 6.Upoważnienie 7.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 8.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 9.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu do przewozu warzyw i owoców. 10.Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach