Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Knosały 3/5 3/5
10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyn według indywidualnych zapotrzebowań składanych sukcesywnie przez pracowników Zamawiającego. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póżn zm) : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenia nr 1 i nr 2 -o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz oferty 2. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 5. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 6.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu do przewozu warzyw i owoców 7. Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i dokonanie wg zasady : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik nr1 do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik nr2 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 6.Upoważnienie- jeżeli dotyczy 7.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 8.Formularz cenowy sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 9.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 10.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu do przewozu warzyw i owoców 11.Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ZAKUP,DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Pieckach
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica
Dodano: 2016-07-18 - ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGOW BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy art. spożywczych, mięsa wieprzowo - wołowego oraz drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo-warzywnych i rybnych
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony na dostawy wyrobów mięsnych do AS w Bartoszycach przez okres 13 miesiecy.
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-04-28