Przetargi.pl
„Sprzedaż i dostawa szczepionek przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych na sezon 2020/2021”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, K. B. Kominka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
    K. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
    REGON: 39076085200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzedaż i dostawa szczepionek przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych na sezon 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 4-walentnych szczepionek przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych na sezon 2020/2021. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje: szczepionkę 4-walentną przeciw grypie dla dzieci po 6 miesiącu życia i dorosłych w ilości 2500 dawek. 3. Wskazane w ust. 2 ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji, tj. od podpisania umowy do 31.12.2020 r. 4. Zamówienia będą realizowane partiami wg składanych zamówień w okresie realizacji umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zakupu wszystkich szczepionek wyszczególnionych w SIWZ. 6. Szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944), zwanej dalej prawem farmaceutycznym oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186). 7. Wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanych szczepionek oraz dostarczyć je na każde żądanie Zamawiającego. 8. Wykonawca winien posiadać zezwolenia przewidziane prawem farmaceutycznym. 9. Do każdej dostawy jak w ust. 4 dołączona będzie faktura VAT w formie papierowej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np.: zakończenia produkcji, czasowego wstrzymania produkcji, braku importu do Polski, Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu inne, dostępne w obrocie szczepionki o takiej samej nazwie międzynarodowej i postaci /o takich samych parametrach. 11. W sytuacji gdy w obrocie brak będzie szczepionek (odpowiedników), jak również tzw. zapasów u podmiotów trzecich, które mogłyby być zaproponowane Zamawiającemu w cenach obowiązujących w umowie, a są to szczepionki, których cena jest wyższa od ceny produktu objętego umową (a ewentualna sprzedaż w cenie z niniejszej umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy), Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisemnej informacji dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji (np.: pisma od producenta, od podmiotów trzecich, itp.). Wykonawca ma również obowiązek przedstawić pisemne uzasadnienie wystąpienia ewentualnej rażącej straty po jego stronie i załączyć stosowne dowody, dokumenty. 12. Zmiana produktu na zasadach, o których mowa w ust. 10 lub ust. 11 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku braku zgody Zamawiającego na zamianę produktu, na zasadach określonych w ust. 10 lub ust. 11 Wykonawca bądź Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. Umowne prawo odstąpienia przysługuje w terminie 30 dni licząc od doręczenia braku zgody na zmianę produktu jak wyżej. 13. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w terminie, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego u innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. 14. W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego a ceną z umowy oraz ewentualne koszty transportu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania szczepionek do Zamawiającego w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia, niezależnie od jego wielkości, z wniesieniem do odpowiednich pomieszczeń. Za krótszy termin dostawy od maksymalnego Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, zgodnie z kryterium oceny. 16. Zaoferowany przedmiot umowy będzie dostarczany Zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy. 17. Dostawa przedmiotu umowy będzie się odbywała każdorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy, tzn. dostarczanie zamówionego towaru do siedziby firmy wskazanej w zamówieniu wraz z wniesieniem do PCUZ – ZOZ S.A – Punkt szczepień. 18. Opakowania zbiorcze oraz jednostkowe szczepionek muszą posiadać czytelną nazwę producenta/podmiotu odpowiedzialnego/autoryzowanego przedstawiciela oraz serię i datę ważności; 19. Opakowanie zbiorcze, w których Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) oraz pełnym adresem Wykonawcy. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom, pod warunkiem spełnienia przez podwykonawcę warunku określonego w pkt. X ust. 1 pkt 3 lit. a).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651600-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Warunek będzie oceniany w oparciu o dokumenty i oświadczenie, złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach