Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 423 021 , fax. 943 422 768
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9
    75736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 423 021, fax. 943 422 768
    REGON: 33055750800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie; 2. Dostawa o której mowa w pkt. 1. obejmuje dostawy zaplanowane w 2017 i 2018 roku: 2.1. Dostawa nr 1 zaplanowana do 31 marca 2017 roku. 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy - 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; i) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu; 2) 2 Czytniki USB przeznaczone do połączenia się bezpośrednio z kieszenią dyskową; 3) 3 Klucze do odblokowywania kieszeni dyskowej; 4) 3 dodatkowe kieszenie z dyskami; 5) 2 Monitory 10 cali z matrycą dotykową; 2.2. Dostawa nr 2 zaplanowana do 30 września 2017 roku obejmuje: 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; i) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu; 2.3. Dostawa nr 3 zaplanowana do 31 marca 2018 roku obejmuje: 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; j) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu. 3. Urządzenia, o których mowa w pkt. 2.1., 2.2. i 2.3. muszą być urządzeniami nowymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 1 rok przed planowaną dostawą, muszą spełniać polskie normy, posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga: 1) aby urządzenia będące przedmiotem dostawy były wyprodukowane na terenie Polski i/lub w pozostałych krajach UE; 2) serwis urządzeń i wsparcie techniczne były usytuowane na terenie Polski. 3) aby Wykonawca a) udzielił Zamawiającemu wsparcia technicznego i instruktarzowego przy pierwszej instalacji sprzętu w autobusie; b) przeszkolił 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu; c) udzielił minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone urządzenia o których mowa w pkt. 2.1., 2.2. i 2.3 5. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) dokumenty gwarancyjne; 2) certyfikat CE lub świadectwo zgodności; 3) instrukcje obsługi w języku polskim na płycie CD; 4) instrukcję montażu w języku polskim na płycie CD; 5) licencje na oprogramowanie; 6) 220 sztuk nalepek z piktogramem - monitoring – do umieszczenia na szybie drzwi od wewnątrz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Termin ważności wadium – od terminu składania ofert do terminu związania ofertą (z zastrzeżeniem pkt. 8.4 ppkt. 3) SIWZ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące warunki: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; 2) określać kwotę gwarantowaną w złotych; 3) określać termin ważności gwarancji od terminu składania ofert do terminu związania ofertą z zastrzeżeniem, że Zamawiający może skorzystać z gwarancji w terminie 2 miesięcy od upływu terminy związania ofertą. 4) określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); 5) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie); 6) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 88 1160 2202 0000 0002 6524 1840 z opisem wadium – przetarg nieograniczony nr NO-LK-2210-07-01/2016 (Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku o rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach