Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego i zestawów szlifierek do kuźni-spawalni oraz sprzętu do egzaminów wewnętrznych na prawo jazdy do pracowni przepisów ruchu drogowego i na plac manewrowy w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie: a) Spawarek mig/mag – 5 sztuk, b) Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk, c) Spawarki TIG – 1 sztuka, d) Stołów spawalniczych – 5 sztuk, e) Zestawów szlifierek kątowych – 5 zestawów f) Programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki g) Zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 ZSP Ornontowice. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Kody CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 43414000-8 - Szlifierki 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów. 2. Oferty częściowe Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 2.1 Część 1 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa sprzętu spawalniczego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Spawarek mig/mag – 5 sztuk, 2. Automatycznych masek spawalniczych – 6 sztuk 3. Spawarki TIG – 1 sztuka, 4. Stołów spawalniczych – 5 sztuk Kody CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 2.2 Część 2 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa zestawu szlifierek do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6a do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż: 1. Zestaw szlifierek kątowych – 5 zestawów Kody CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 43414000-8 – Szlifierki 2.3 Część 3 zamówienia: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach”. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostawa wyposażenia do pracowni przepisów ruchu drogowego oraz na plac manewrowy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6b do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę: 1) programu do egzaminów wewnętrznych z prawa jazdy – 3 sztuki, 2) zestawów do oznakowania placu manewrowego – 4 sztuki. Kody CPV: 39162100-6 – pomoce dydaktyczne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i/lub Załącznik nr 1b (część 3) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, zał. Nr 5b – dot. części 3 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach