Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy

Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 625-01-30 , fax. 0-89 625-01-39
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
    ul. Traugutta 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 625-01-30, fax. 0-89 625-01-39
    REGON: 51092870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nidzica.up.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwer - 1 szt. Komputer - 8 szt. Drukarka kolorowa laserowa (wraz z dodatkowym zestawem zapasowych tonerów oryginalnych) -1 szt. Skaner- 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. : zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego na kwotę 50.000 zł każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ, na zasadzie oceny : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 3 SIWZ, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty, 3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia - rozumianego jako zrealizowanie przynajmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego na kwotę 50.000 zł każda, wykonawca przedstawi wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 4) informacja o Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 5) wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 6) parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nidzica.up.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach