Przetargi.pl
„Sprzedaż i dostawa sprzętu do instalacji elektrycznych do pracowni w ZSP w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzedaż i dostawa sprzętu do instalacji elektrycznych do pracowni w ZSP w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu do instalacji elektrycznych do pracowni montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych oraz do pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu: 1) przekształtnika typu Softstart typ PSR 2,2 – 4kW do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 3 sztuki. 2) przekształtnika serwo 0,4kW do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach - 2 sztuki. 3) serwomotoru do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach - 2 sztuki. 4) sterownika PLC - Zestaw startowy do ćwiczeń z oprogramowaniem typ LOGO (EASY) 12/24V ETHERNET z dotykowym panelem operatorskim HMI - Pracownia montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Ornontowicach – 6 sztuk. 5) sterownika PLC - Zestaw startowy PLC AC/DC/przekaźnik, zintegrowane 8DI/6DO/2AI z oprogramowaniem typ STEP7 - Pracownia montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach- 3 sztuki. 6) falowników 0,37kW 1-faz do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 3 sztuki. 7) falownika 4kW 3- faz do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 3 sztuki. 8) silnika indukcyjnego 3- faz 400 V 2,2 – 4kW do pracowni montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 3 sztuki. 9) zestawu aparatury do ćwiczeń z montażu instalacji automatyki budynków - Pracownia montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 6 sztuk. 10) przyrządu do ściągania izolacji typ CK - Pracownia montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – sztuk 10. 11) praski do zaciskania tulejek typ HAUPA - Pracownia montażu i konserwacji instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach – 4 sztuki. 12) oscyloskopu analogowego + sondy oscyloskopowe - Pracownia elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach– 2 sztuki. Kody CPV 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38410000-2 Przyrządy pomiarowe 38400000-9 Przyrządy do badania właściwości fizycznych 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 38341300-0 Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach