Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wraz z jej transportem do miasta Pabianic

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215-97-72 , fax. 42 215-95-22
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    Warzywna 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215-97-72, fax. 42 215-95-22
    REGON: 36591488100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wraz z jej transportem do miasta Pabianic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym soli drogowej, wykorzystywanej do zimowego utrzymania dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) Sól przeznaczona jest do zwalczania gołoledzi na drodze o granulacie 0,16 – 4,0 mm. b) Sól drogowa DR niezbrylająca powinna odpowiadać warunkom zawartym w Polskiej Normie PN C 840-2:1998 sól spożywcza. Są to następujące wymagania: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90%, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0% maksymalnie, - zawartość wody - 3,0% maksymalnie, - zawartość żelazocyjanku potasowego - 20 mg/kg Nowa edycja w/w normy tj. PN C-840-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła starą normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDP) 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice – ul. Warzywna 1 4. Ilości zamówienia - 800 ton soli drogowej luzem. 5. Realizacja zamówienia publicznego będzie odbywała się od momentu podpisania umowy o dnia 31.05.2021 roku, sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, zgłaszanego z 48 godzinnym telefonicznym wyprzedzeniem. W 2020 roku Zamawiający planuje dostawy przedmiotu zamówienia do kwoty 27.000,00 zł brutto. Pozostała część wynikająca z treści najkorzystniejszej oferty będzie – z zastrzeżeniem zapisów umownych - realizowana w 2021 roku. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówienia publicznego co uzależnione jest od warunków atmosferycznych. 7. Kody CPV: 14.41.00.00-8 – sól kamienna 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 9. Ewentualne reklamacje ilościowe powinny być złożone w dniu zakupu, natomiast jakościowe w dniu ich ujawnienia. 10. Wykonawca obowiązany jest do załatwienia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia o wadliwym wykonaniu umowy nie dłużej niż 14 dni. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie raz w m-cu do ostatniego dnia każdego miesiąca - na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez zamawiającego. b) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). c) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14410000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach