Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15530 Białystok, ul. Baranowicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0 85 743 34 65 , fax. 0 85 743 35 75
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku
ul. Baranowicka 203
15530 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0 85 743 34 65, fax. 0 85 743 35 75
REGON: 29285300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsb.białystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek na podstawie recept (wniosków) dla potrzeb tutejszego Domu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek dla Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku, ul. Baranowicka 203 na podstawie recept (wniosków) na warunkach określonych przez Ministerstwo Zdrowia dotyczących refundacji wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia na refundację przedmiotu zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, b) dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę wskazane zgodnie z zapisem części X SIWZ c) wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ ) uzupełniony o dane wykonawcy i podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (każda strona umowy powinna być zaparafowana), d) próbki (wzory) oferowanych pieluchomajtek – po 3 szt. każdego rozmiaru, e) szczegółowe informacje dotyczące oferowanych pieluchomajtek – foldery, ulotki. opisy itp. potwierdzające, iż oferowane pieluchomajtki spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. f) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – klauzula rodo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2021-02-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2019-10-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2019-02-08 - Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2018-03-13 - Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek na podstawie recept (wniosków) dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2017-12-11 - Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek na podstawie recept (wniosków) dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2017-11-30 - Dostawa środków czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2017-04-27 - Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2017-02-17 - Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek na podstawie recept (wniosków) dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2016-12-02