Gmina Międzybórz ogłasza przetarg
- Adres: 56-513 Międzybórz, ul. Kolejowa 13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 062 7856019 , fax. 062 7856019
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzybórz
ul. Kolejowa 13 13
56-513 Międzybórz, woj. dolnośląskie
tel. 062 7856019, fax. 062 7856019
REGON: 25085488900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa materiałów opałowych dla jednostek organizacyjnych gminy i Urzędu Miasta i Gminy w okresie: od dnia podpisania umowy do 15.04.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa materiałów opałowych dla jednostek organizacyjnych gminy i Urzędu Miasta i Gminy w okresie: od dnia podpisania umowy do 15.04.2010 r. w ilości : - węgiel orzech - 122 ton - flot węglowy - 125 ton - miał węglowy - 13 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1ww. ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonani zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty(załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) tj, a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zaparafowany wzór umowy (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa miału węglowego dla kotłowni przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa opału do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2015-12-23 - DOSTAWA OPAŁU NA SEZON GRZEWCZY 2015/2016 NA POTRZEBY GMINY WOŁÓW
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa węgla, koksu i miału do Przedszkoli, Sal wiejskich, Sal Sportowych i OSP z terenu Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa miału węglowego dla kotłowni przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice oraz szkół podstawowych w sezonie grzewczym 2015/2016 i 2016/2017
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa węgla typu Eko groszek o parametrach: węgiel Eko groszek - węgiel kamienny 31 lub 32,1 ilość ok. 250 ton.
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa opału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim.
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa opału do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Dodano: 2014-12-10 - ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA I KOKSU
Dodano: 2014-09-22