Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, ul. Markowej 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3440323 w. 301 , fax. 032 3440302
- Data zamieszczenia: 2014-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Markowej 20 20
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 3440323 w. 301, fax. 032 3440302
REGON: 00344679400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i innych urządzeń biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej (w tym dla potrzeb realizowanego projektu systemowego Ruda Śląska- szansa dla wszystkich współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego), zgodnie z opisem zawartym w dodatku nr 1a, 1 b i 1 c SIWZ. 2. Zamawiający będzie składać Wykonawcy jednostkowe zamówienia w sposób pisemny pocztą, faxem, lub mailem. 3. Czas realizacji jednostkowego zamówienia przez Wykonawcę strony ustalają na 4 dni robocze od dnia otrzymania zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) dostarczenie towaru własnym środkiem transportowym na koszt własny do siedziby Zamawiającego; b) rozładunek, wniesienie i złożenie towaru we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w jego siedzibie. 5. O ilości zamówień, o których mowa w ust. 1 umowy decyduje wyłącznie Zamawiający wg jego faktycznych potrzeb. 6. Ilości wskazane w dodatku nr 1a, 1b i 1c są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i proporcji towarów wymienionych w dodatku nr 1a, 1b, 1c, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego6. 7. Wykonawca oświadcza, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące dla tego rodzaju towaru. 8. Okres ważności wszystkich dostarczonych na podstawie niniejszej umowy materiałów musi wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia. 9. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca wymieni je na nowe - prawidłowe na własny koszt - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08