Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sprzedaż i dostawa mało inwazyjnego zestawu rozwieraczy do chirurgii kręgosłupa dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im prof. Adama Grucy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa mało inwazyjnego zestawu rozwieraczy do chirurgii kręgosłupa dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. Adama Grucy w Otwocku. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres- Sprzedaż, dostawa, mało inwazyjnego zestawu rozwieraczy do chirurgii kręgosłupa – 1 zestaw. Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: 1. Sprzedaż 2. Oznakowanie narzędzi numerami inwentarzowymi szpitala 3. Dostawa 4. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru, - zgłoszenie przez wykonawcę faktu gotowości do odbioru, - wymaganych atestów certyfikatów i instrukcji. Wszystkie zaoferowane narzędzia mają być wyrobami medycznymi i powinny być oznaczone znakiem zgodności CE. (Nie dotyczy dostarczonych wraz z zestawem koszy plastikowych z przegródkami na narzędzia I i II poz 1.2 ; 1.3 formularza cenowego) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do siwz- tabeli cenowej oraz załączniku nr 6 do siwz –tabeli parametrów wymaganych. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące od daty odbioru całego przedmiotu umowy. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po oznakowaniu narzędzi numerami inwentarzowymi szpitala, dostawie oraz przedłożeniu dokumentów wymaganych do odbioru. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia) 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale 3) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg w trybie podstawowym TP/13N/03/2024/ZPZ na dostawę narzędzi chirurgicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zwiększenie potencjału zabiegowego Warszawskiego Szpitala Południowego”
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/156/23 Dostawa zestawu instrumentarium do Tx narządów – 2 pakiety
Dodano: 2023-10-19 - Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2023-10-13 - Artroskop z oprzyrządowaniem
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa protez naczyniowych PTFE protez powlekanych solami srebra, łat naczyniowych (komis)- zadania 1-6, świńskich łat osierdziowych, piłki Gigliego- zadania 7-8
Dodano: 2021-04-29 - dostawa kontenerów do narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2021-03-22 - ZP/CZD/0185/20 Wyposażenie Centralnej Sterylizatorni - dostawa narzędzi - 14 pakietów
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa sterylnych końcówek do noża harmonicznego.
Dodano: 2021-02-18 - Dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2021-01-28 - Dostawa sterylnych końcówek do noża harmonicznego.
Dodano: 2020-12-28