Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych

Urząd Miasta i Gminy w Debrznie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8335366 , fax. 059 8335351
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
    ul. Traugutta 2 2
    77-310 Debrzno, woj. pomorskie
    tel. 059 8335366, fax. 059 8335351
    REGON: 00053021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.debrzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa kruszyw drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż kruszyw naturalnych, przekruszonych spełniających postanowienia normy PN-S-06102:1997 o frakcji 0/31,5 mm w ilości 1.000,00 ton z wyłączeniem kruszyw wapiennych. Dostawa odbywać się będzie sukces
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Odstąpiono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, tj. - prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zachodzą powody odrzucenia zgodnie z art. 89. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający w toku badania ofert zbada i oceni: a)zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę powinien obejmować działalność w zakresie sprzedaży i dostaw materiałów budowlanych, b) na podstawie złożonych oświadczeń warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami i podatkami w ZUS-ie i Urzędzie Skarbowym - załącznik nr 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Świadectwo jakości kruszywa będącego przedmiotem zamówienia (atest)). 3.Okres gwarancji na dostarczane kruszywa - minimum 36 m-cy. 4.Okres realizacji zamówienia od momentu zamówienia telefonicznego na określoną partię towaru - określić ilość dni. 5.Podpisany projekt załączonej umowy umowy. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. Zamawiający w tej części określa swoje wymagania odnoszące się do składanych dokumentów, w jaki sposób i w jakiej formie winni je przygotować wykonawcy, ustalając, że: 1)oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji , 2)oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa lub załączonym pełnomocnictwem. 3)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. 4)Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem). Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo /upoważnienie winno być dołączone do oferty/. 2)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 3)Jako wykonawca winno być wymienione konsorcjum lub wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie będą realizować przedmiot zamówienia. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych, dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych 1)wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składających ofertę. 2)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.debrzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach